העבודות לבניית הרכבת התחתית בדובאי יחלו בסוף פברואר ב-35 אתרים בו זמנית.
ראש פרויקט הרכבת הקלה בדובאי, המהנדס Abdul Majeed Khaja, אמר כי הכול מוכן לתחילת העבודות, והכלים כבר מרוכזים באתרי החפירה.
בנוגע לחשש, כי העבודות ייצרו עומסי תנועה באמירות, אמר קהאלה, כי אחת המטרות העיקריות היא לא לפגוע בשגרת החיים, ולפגוע פחות ככל שניתן בתחבורה, במגורים ובעסקים. לדבריו, הוכנו תוכניות ליצירת מעקפים, וטיפול בכל אתר בו ייווצרו בעיות תנועה. העבודה בקו הירוק של הרכבת התחתית, תתחיל בסוף 2006. אורכו של הקו האדום הוא 52.1 ק"מ ואורכו של הקו הירוק יגיע ל-17.6 ק"מ. הקו הירוק יחבר בין שדה התעופה בדובאי לעיר ה"בריאות" באמירות.
הקו האדום ברכבת התחתית החדשה, שאמור לפעול ב-2009, יסיע 16 אלף נוסעים בשעה לכל כיוון. הקו הירוק, שייבנה עד 2015, ישנע 7,400 נוסעים נוספים בשעה. בסיום הבנייה, מערכת הרכבת התחתית תכלול מסילות באורך של 70 ק"מ, והיא תהיה המערכת הארוכה בעולם בה פועלות רכבות ללא נהג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.