הפרובוקציה התורנית של זרמון-גולדמן: דוגי סטייל וסקס עם אלוהים

התסריט ל"ילדות רעות" נפסל ע"י ערוץ 10 ונשלח לאישור הרשות השנייה

האם משרד הפרסום זרמון-גולדמן מנסה לייצר שוב פרובוקציה? האם המשרד, שלא אחת נפסלו עבודותיו בעבר, מותח עוד יותר את נשק פסילת התשדירים כדרך לקבלת יחסי ציבור? הפעם שולח זרמון-גולדמן ערר על פסילה - עוד בטרם התקבלה החלטת פסילה.

הסיפור מתחיל בתסריט פרובוקטיבי במיוחד שנועד לקידום התוכנית "ילדות רעות", המשודרת בערוץ 24 המלא כולו בתיאורי סצנות מיניות.

בתסריט שהגיע ל"גלובס" מוצגת סיטואציה של שיחת טלפון בין רופא לחולה (אישה). המטופלת אומרת: "דוקטור, אני לא מצליחה להגיע סיפוק במיטה". הפסיכולוג שואל אותה על מספר אפשרויות להגיע לסיפוק: "ניסית מחוץ למיטה? חווית מין אוראלי? עם בחורה היית? עם כושי? מלפנים? מאחור? על ארבע, דוגי סטייל? רוסים? גרמנים?". אחרי שהבחורה מודיעה כי התנסתה בהכל, אומר המטפל: "אלוהים אדירים...", והבחורה עונה - "כן, גם אותו". התסריט מסתכם במשפט - "חשבתם שראיתם הכל? ילדות רעות - כל יום שבע בערב בערוץ 21".

התסריט הועבר לאישור ערוץ 10, שכצפוי פסל אותו. במקביל ביקש משרד הפרסום זרמון-גולדמן את אישור הרשות השנייה, ועוד טרם פסילת התסריט הועבר מכתב ערעור מעורכי הדין של המשרד בנוגע לפסילה הצפויה.

במכתב נטען, כי הקביעה שהפרסומת איננה עומדת בכללי האתיקה היא פועל יוצא של פרשנות הרשות השנייה את כללי האתיקה - פרשנות שאיננה תואמת את פסיקת בית המשפט.

"כידוע לכם", נכתב במכתב, "סקס מוכר, ומדדי הפרסום מורים כי כתוצאה מפרסומת המבוססת על סקס יש עלייה במכירות, ומשכך שימוש במין בפרסומת הינו תופעה נפוצה. הפרסומת משקפת את תכני התכנית ילדות רעות ולכן אין דרך אחרת לפרסם את התוכנית".

הסרטון שהתכוון זרמון-גולדמן להפיק כולל שלטים עליהם מופיעות סצנות מיניות שמגולמות על-ידי אייקונים. במכתב טוען המשרד, כי אלו אינן חורגות מהמקובל והסביר בשידורים אחרים בטלוויזיה. "