איזי בורוביץ' מתרים

איזי בורוביץ', שבזמנו הפנוי מכהן כנשיא חוג הידידים של מוסד השיקום רעות, עורך אירוע התרמה למוסד * משרד עו"ד כהן, בן נר, דורון ושות' עובר דירה למגדל המוזיאון בתל-אביב * ועו"ד אליעד שרגא מייצג את ארגון סוכנים ובעלי תחנות הדלק, שמתנגד למיזוג סונול ודור-אלון

איזי בורוביץ' עוזר

* איזי בורוביץ', שבזמנו הפנוי מכהן כנשיא חוג הידידים של מוסד השיקום רעות, מנסה לגייס כספים למוסד בעזרתם יועסקו בו מומחים נוספים. אירוע ההתרמה יכלול גם הופעה של הזמר דיוויד ברוזה, שגם הוא החליט להתנדב למען המטרה. גם בן דודו של הזמר, שגם לו קוראים דיוויד ברוזה, קשור לעמותה והוא האחראי על פיתוח המשאבים של עמותת רעות.

עוברים למוזיאון

* משרד עו"ד כהן, בן נר, דורון ושות' עבר בימים אלה למשכנו החדש בקומה התשיעית במגדל המוזיאון בתל-אביב, בצמוד לבית המשפט ברחוב ויצמן.

המשרד קיים מזה 35 שנים, ומתמחה בתחום המשפט המסחרי, ליטיגציה מסחרית, משפט מינהלי, ארנונה וכן ייצוג בתחום האנרגיה והתשתית ובתחום הרפואה והמשפט. המשרד משמש כיועץ משפטי לחברות ציבוריות ופרטיות רבות, כגון פי גלילות מסופי נפט וצינורות, דלק מוטורס, דלק, חלאבין קוסמטיקה ועוד. על לקוחות המשרד נמנים גם מספר חברות קבלניות ותחנות דלק ברחבי הארץ. השותפים במשרד הם עורכי הדין דן בן-נר ועופר דורון.

שרגא נגד המיזוג

* עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה למען איכות השלטון, מייצג את ארגון סוכנים ובעלי תחנות הדלק בישראל. הארגון, שמתנגד למיזוג דור-אלון וסונול, ביקש להצטרף כצד לדיון המתקיים בעניין זה בבית הדין להגבלים עסקיים. באחרונה קבע בית הדין להגבלים עסקיים, כי יאפשר לארגון להשמיע את דברו, בשלב הסיכומים.

לפני יומיים השמיעו הצדדים את סיכומיהם בבית הדין - במשך 12 שעות (מ-9 בבוקר ועד 9 בערב): עו"ד מיכל הלפרין, היועצת המשפטית של רשות ההגבלים העסקיים, טענה בשם הרשות; עורכי הדין דורי קלגסבלד וניב זקלר, טענו בשם דור-אלון וסונול; ועו"ד בעז בן-צור, טען בשם תחנת הדלק הפרטית דס"ש. שרגא, שהגיע בבוקר, ישב במשך שעות ושמע את טיעוני הצדדים. בסביבות השעה שבע וחצי בערב, הוא נשבר ועזב את המקום עם לקוחו. שרגא מסר בתגובה כי "באנו לשמוע ולא להשמיע, כי זכות טיעון אמיתית לא ניתנה לנו ועל כך גם עתרנו לבג"ץ". (הדס מגן)

רון שחף ממונה

* רון שחף, 35, מונה לתפקיד מנכ"ל דיזנהויז סיטונאי תיירות. בתפקידיו הקודמים שימש שחף כסמנכ"ל קבוצת הבנייה שקד בארץ ובחו"ל וסמנכ"ל השיווק של דיזנהויז סיטונאי תיירות. שחף יחליף את רחל לוין אשר כיהנה בתפקיד כשתיים עשרה שנה.