חברת HOT עולה בקמפיין פרסום המיועד לשירותי הטלפון הפנים ארצי שלה תחת המסר: "הכל יכול להשתנות בטלפון אחד".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, יעלה בטלוויזיה, בעיתונות הכתובה, באינטרנט ובקולנוע, בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.
לדברי יוסי לובטון, סמנכ"ל השיווק בחברת הכבלים: "אנו מאמינים, כי עם עליית הקמפיין הפרסומי, נגדיל משמעותית את החשיפה והמודעות לכך שקיימת אלטרנטיבה אמיתית לבזק, וכך יצטרפו לשירות עוד עשרות אלפי לקוחות חדשים".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.