עוגן נדל"ן רכשה מפרידמן חכשורי את זכויות החכירה בבית שגב ב-5.4 מיליון דולר

הבניין יושכר בחזרה לחכשורי ל-10 שנים עם אופציה להארכה של 5 שנים; התשואה הצפויה - 10%

חברת עודן נדל"ן הנמצאת בשליטת חברת אוסיף ואלוני חץ, מבצעת שוב עסקת SELL AND LEASE BACK. עוגן רכשה הבוקר (א') מידי חברת פרידמן חכשורי, את זכויות החכירה לדורות, בבית שגב ביבנה תמורת 5.4 מיליון דולר. הבניין יושכר בחזרה לחכשורי לתקופה של 10 שנים, עם אופציה להארכת תקופת השכירות לתקופה של 5 שנים נוספות.

חכשורי ישלמו שכ"ד שנתי של 550 אלף דולר. מנתונים אלו עולה כי התשואה בעיסקה נאמדת ב-10%.

בית שגב שוכן בעיר יבנה על מגרש בשטח של 5,329 מ"ר. הבניין הוא בשטח של 8,800 מ"ר ב-5 קומות המיועדות לתעשייה ומרתף חנייה.

עוגן צפויה לשלם בימים הקרובים סכום ראשוני של 540 אלף דולר על חשבון הרכישה. יתרת התמורה תשולם בשני תשלומים בתוך חודש ממועד החתימה על ההסכם, ובכפוף להמצאת האישורים הנדרשים להעברת הזכויות בנכס על-ידי חברת חכשורי.

מנכ"ל עוגן, דורון אביב, אמר כי החברה ממשיכה להשקיע בנכסים מניבים בישראל. "בדומה לעסקת בית תים, מיד עם רכישת הנכס השכרנו אותו למוכרת לתקופה ארוכה שתבטיח תזרים מזומנים יציב", אמר.

עוגן נדל"ן מניב, לשעבר זיקית נכסים ופיתוח, היא חברת נדל"ן שעיסוקה ייזום, פיתוח ובנייה של מבני משרדים ומבנים מסחריים.

פרויקט הדגל של החברה נמצא ברמת החי"ל בת"א. המדובר בפרויקט בשטח של 84 אלף מ"ר ו-80 אלף מ"ר חניונים. השטח מיועד ברובו להקמת האתר החדש של בי"ח אסותא.

ההכנסות הצפויות משכ"ד אסותא, כולל אופציות, מסתכמות ב-52 מיליון שקל לשנה, החל ממחצית 2008 לתקופה של 25 שנה. יתרת השטח מושכר בתפוסה מלאה לטווח ארוך, תמורת שכ"ד של 25 מיליון שקל לשנה החל מ-2005.