הכסף עדיין לא בכיס של פרץ: בקשה לצו מניעה זמני נגד מכירת דפוס מפא"י של מפלגת העבודה

חברת סוטרה: למרות שנקבע בהתמחרות שאנו הזוכים בנכס ב-1.1 מיליון דולר, ברודקסט זכתה תמורת 1.2 מיליון דולר

חברת סוטרה הגישה לבית המשפט המחוזי, בקשה למתן צו מניעה זמני במעמד צד אחד, האוסר על מכירת דפוס מפא"י.

בפנייה לבית המשפט טוענת סוטרה, כי הציעה לרכוש את הנכס תמורת 1.1 מיליון דולר. לטענתה, היא הוזמנה להתמחרות במשרדי בית ארלוזורוב, בנוכחות נציגי שתי מציעות נוספות, שאחת מהן היא ברודקסט, שהצעתה היתה 850 אלף דולר.

נציג המשיבה, שבשליטת מפלגת העבודה, הודיע כי הסכום ההתחלתי הוא 1.1 מיליון דולר, בהתאם להצעת סוטרה ולאחר שנתבקשו שתי המציעות הנוספות להתאים את הצעותיהן למחיר זה, הודיעו כי הן פורשות מההתמחרות.

לדברי סוטרה, נציג המשיבה, הכתיב לפרוטוקול כי הזוכה במכרז היא חברת סוטרה וכי למחרת יינתן האישור הפורמלי של דירקטוריון המשיבה.

לטענתה, ההחלטה הפורמלית של הדירקטוריון התעכבה מספר ימים ולאחר מכן קיבלה הודעה כי המשיבה לפיה הדירקטוריון החליט למכור את הנכס במחיר שלא יפחת מ-1.2 מיליון דולר.

לטענת סוטרה, המשיבה המשיכה לנהל מו"מ עם מציעים אחרים שפרשו מהמכרז והסתבר לה כי ברודקסט נקבעה כזוכה במכרז ב-1.2 מיליון דולר.

לדברי סוטרה, באמצעות עו"ד יצחק פרידמן, המשיבה לא היתה רשאית להודיע בדיעבד כי היא מתחרטת ומעמידה סכום מינימום שונה וגבוה מזה שהציעה סוטרה.

בתיק העיקרי מבקשת סוטרה מבית המשפט להצהיר כי היא הזוכה במכרז לרכישת הנכס תמורת 1.1 מיליון דולר. אשר על כן מבקשת סוטרה מבית המשפט לאסור על המשיבה מלבצע כל פעולה בנוגע לנכס.

דפוס מפא"י הוא בניין נטוש בן חמש קומות, בשטח של 718 מ"ר, על מגרש של 650 מ"ר. את הבניין יהיה צורך להרוס בשל מצבו. (ה.פ 465/06).