עושים פרובוקציות: נפסלה לשידור פרסומת של זרמון-גולדמן המרמזת לפרשת הנשיא קצב

בסרטון, שמקדם מבצע המעניק מזגן מתנה, נאמר: "כבוד הנשיא, הגיע הזמן שתתקרר" * סרטון אחר שעשה המשרד לדלתא הוגבל לשידור מ-12 בלילה בשל רמיזות מיניות

זכיינית ערוץ 2 קשת פסלה סרטון של משרד הפרסום זרמון-גולדמן, בו מוזכרת ברמיזה פרשת הנשיא קצב. כך נודע ל"גלובס". מדובר בסרטון שעשה המשרד לחברת עכביש דלתות פלדה, כחלק מקמפיין כולל בו מכבב גם מנכ"ל החיזבאללה, שיח' נסראללה.

מטרת הקמפיין היא לקדם מבצע חדש של עכביש דלתות פלדה, במסגרתו כל מי שרוכש דלת פלדה מעוצבת מקבל במתנה מזגן של תדיראן קרייר בשווי 3000 שקל. בסרטון שנפסל נראית מצלמה מתקרבת לדלת פלדה מעוצבת, עליה נראה שלט בו כתוב "בית הנשיא", וברקע נשמע הקריין אומר: "כבוד הנשיא, הגיע הזמן שתתקרר קצת, אז יש לנו מבצע בשבילך". הסרטון נפסל על-ידי קשת עוד טרם הגיעו לרשות השנייה. קשת קבעה כי הסרטון מהווה פגיעה בטעם הטוב, פגיעה בפרטיות וחוק איסור לשון הרע.

הסרטון השני, שלא נפסל, עובד על אותו עיקרון, אך במקום הנשיא קצב מככב בו שמו של שיח' נסראללה, לו אומר הקריין: "אנחנו יודעים שאתה מזיע עכשיו, יש לנו מבצע בשבילך". בכל סרטון נראית דלת מעוצבת אחרת, אך בשניהם היא נפתחת ואז הקריין מפרט את המבצע.

עוד נודע, כי בימים אלה הגבילה הרשות השנייה את שידורו של סרטון הפרסומת החדש שייצר זרמון-גולדמן לדלתא בגלל רמיזות מיניות. בסרטון נראית דוגמנית ושוט בידה, כשהיא נראית כמו מאלפת בקרקס. סביבה נראים גברים בתחתונים שחורים. כשהיא מכה בשוט הם קופצים דרך חישוקים. הסרטון הוגבל לשידור מ-12 בלילה . יצוין, כי מעולם לא קרה שסרטון הוגבל בשעה כזאת, בדרך כלל ההגבלה הנהוגה היא מ-22:00.

משרד הפרסום זרמון-גולדמן זכה בתקציב הפרסום של עכביש דלתות פלדה לפני שבועיים. החברה עבדה בשנתיים האחרונות עם משרד הפרסום אשל-שיבר. היקף התקציב שלה עמד על כחצי מיליון דולר, שהופנו לקטלוגים, מודעות ומבצעים בנקודות המכירה. השנה הועלה התקציב במטרה למצב את המותג ולבדל אותו כמותג אופנה וסגנון חיים. זרמון-גולדמן אמורים למצב אותם כטרנדי.

עכביש דלתות פלדה נוסדה ב-1986 על-ידי איש העסקים איציק אליסיאן. החברה מתמחה בייצור, שיווק וייצוא של דלתות, כשהיא מציעה מגוון דלתות מסוגים שונים כגון דלתות דקורטיביות, דלתות עץ, דלתות לבית ולגן, למשרד וכדומה.

לחברה מפעל באזור התעשייה אשקלון, רשת של 13 נקודות מכירה תחת השם עכביש דלתות פלדה, מוצריה משווקים גם ב-100 נקודות מכירה ברחבי הארץ ומוצריה מיוצאים לארה"ב ואירופה. מחזור המכירות של החברה עומד על 25 מיליון שקל בשנה.