השחקן זאב רווח נחקר בחשד שהטריד מינית שחקנית במהלך הצגה

השחקן והבדרן זאב רווח נחקר היום (ב') תחת אזהרה במשך כארבע שעות ע"י שוטרי מרחב ירקון במחוז ת"א, בחשד להטרדה מינית ופיזית בשחקנית ששיחקה לצידו.

מדובר במקרה שאירע לפני כשנה, אולם השחקנית החליטה להתלונן במשטרה רק לפני כשבוע וחצי. על-פי התלונה, רווח ואותה שחקנית השתתפו במופע משותף. לטענתה, במהלך החזרות ואפילו בהצגה עצמה, רווח שינה את הטקסט ושזר בו ביטויים שיש בהם הטרדה מינית, במטרה להביא אותה לגעת במקומות אינטימיים בגופו, וכדי שהוא יוכל לגעת במקומות אינטימיים בגופה.

השחקנית טוענת, כי היא נאלצה לבצע בפועל את אילתורי הטקסט של רווח, משום שהדבר נעשה במהלך ההצגה, על הבמה ולעיני הקהל, שלא ידע כמובן שאין מדובר בתסריט המקורי.

עוד טענה השחקנית בעדות שנגבתה ממנה, כי מאז המקרה היא מתקשה להופיע ואף פוטרה מהפקה גדולה, משום שלא הצליחה לבצע את תפקידה עקב המשבר האישי שהיא עוברת, לטענתה, בעקבות מעשיו של רווח.

בעקבות פיטוריה, היא נועצה בעורכי דין בנוגע לפיטורין, ולאחר שגוללה בפניהם את סיפורה, אלה עודדו אותה להגיש תלונה במשטרה. זו, לדבריה, גם הסיבה לשיהוי בהגשת התלונה.

בעקבות הגשת התלונה, גבו חוקרי המשטרה בשבוע שעבר עדויות משחקנים נוספים שהשתתפו בהצגה. כאמור, היום נחקר רווח עצמו ומסר את גירסתו, בה הכחיש את המיוחס לו. ככל הנראה, החוקרים צפויים לקיים בקרוב עימות בינו לבין המתלוננת.

רווח, אגב, אמור היה להיחקר במטה מרחב ירקון של המשטרה, אולם מאחר שהתקשורת המתינה לו שם, הורה מפקד המרחב לקיים את חקירתו במטה משטרת מחוז ת"א.