HOT משקיעה 2 מיליון שקל בקמפיין לעונה החדשה של "האלופה"

בחברת הכבלים הפיקו קטעי וידיאו קצרים (ספוילרים) שיספקו לאוהבי הסדרה תשובות לשאלות שנשארו פתוחות בסוף העונה שעברה לצד מבט על העומד להתרחש במהלך העונה החדשה

HOT מעלה קמפיין להשקת העונה החדשה של הטלנובלה "האלופה". בחברת הכבלים הפיקו קטעי וידיאו קצרים (ספוילרים) שיספקו לאוהבי הסדרה תשובות לשאלות שנשארו פתוחות בסוף העונה שעברה לצד מבט על העומד להתרחש במהלך העונה החדשה. הספוילרים ישודרו באתרי אינטרנט מרכזיים, ב-YouTube, באתר HOT, ב-HOT VOD ובאמצעות הדור השלישי בסלולר. ההשקעה בקמפיין מוערכת ב-2 מיליון שקל והוא יעלה בשבועות הקרובים גם בשילוט חוצות ובפוסטר מדיה.