החבר"ה מסודרים עם 28.4% רייטינג

"המסודרים" מסדרים את קשת: סדרת הדרמה רשמה אמש (ש') רייטינג ממוצע של 28.4% בקרב משקי בית יהודיים ו-704 אלפי צופים פרטיים ודורגה במקום הראשון בטבלת הרייטינג השבועית. בנוסף ל"המסודרים" הצליחה קשת להתברג השבוע עם חמש תוכניות נוספות בטבלה.

במקום השני בטבלה נמצאת תחרות היופי לשנת 2007 ששודרה ביום שלישי האחרון על ידי רשת ורשמה רייטינג ממוצע של 27.9% בקרב משקי בית יהודיים ו-590 אלף צופים פרטיים. במקום השלישי מדורגת "ארץ נהדרת" שסיפקה לקט אשר רשם רייטינג ממוצע של 26.2% בקרב משקי בית יהודיים. רשת מיוצגת בטבלת הרייטינג השבועית עם שלוש תוכניות. בנוסף לטקס מלכות היופי נמצאת גם תוכניתו של יאיר לפיד ו"הישראלים". בשל תחרות מלכות היופי לא שודר במהלך השבוע שעבר פרק נוסף בסדרת הדרמה "מרחק נגיעה", מה שהשפיע על מעמדה של רשת בטבלת הרייטינג של השבוע החולף.

חברת החדשות של ערוץ 2 מיוצגת השבוע בטבלת עשר התוכניות המובילות מבחינת שיעורי הצפייה עם מהדורת השבת בלבד. המהדורה ששודרה אמש רשמה רייטינג ממוצע של 23.35 בקרב משקי בית יהודיים. הסדרה הדוקומנטרית החדשה של קשת, "סינדרלות", העוקבת אחרי תופעת הניתוחים הפלסטיים, ששודרה אתמול, רשמה רייטינג ממוצע של 17% בקרב משקי בית יהודיים. "