החברה הלאומית לדרכים פרסמה באחרונה את המכרז לביצוע הפרדה מפלסית, יישור תוואי מסילת הרכבת והרחבת כביש מספר 3 (מסמיה-לטרון), בהשקעה כוללת של 66 מיליון שקל. העבודות צפויות להימשך כעשרים חודשים, החל מיוני 2007.
ההפרדה המפלסית בין הכביש ומסילת הרכבת תבוצע באמצעות הקמת גשר רכבת שיעבור מעל הכביש, באורך של 420 מטרים, ליד מחנה נחל שורק שבסמוך למושב יסודות. העבודות בפרויקט כוללות גם את יישור תוואי המסילה (מסילה חדשה) לאורך כולל של 2.5 ק"מ, והרחבת כביש מס' 3 בקטע ההפרדה לכביש דו מסלולי דו-נתיבי מואר.
לדברי מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, אלכס ויז'ניצר: "בנוסף להיבט הבטיחותי הקיים במניעת הסיכון התעבורתי שבמפגש כביש ומסילת רכבת, הרי שהודות לגשר המתוכנן מכוניות לא יצטרכו לעמוד בעתיד במחסום הרכבת שעל הכביש הראשי. צריך לזכור, שכביש 3 הוא כביש רוחב ארצי, והרחבתו בקטע הרלבנטי לדו נתיבי דו מסלולי לצד ביטול מחסום הרכבת ישדרגו את איכות הנסיעה מבחינה בטיחותית, ויבטיחו זרימה שוטפת של תנועה, כמו גם האצת מהירות הרכבת".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.