אתר NRG ישדר את טקס "קקטוס הזהב 2007"

ישדר את תחרות הפרסום זו השנה השנייה ברציפות * את השידור יגישו עדן הראל ועודד מנשה

אתר האינטרנט NRG מעריב נבחר על-ידי הנהלת טקס קקטוס הזהב, לשדר את יום השידורים המיוחד של תחרות הפרסום "קקטוס הזהב 2007", זו השנה השנייה ברציפות.

באתר הייעודי ישולבו בנוסף כתבות וידאו, מערכונים וכתבות מגזין הקשורות כולן בעולם הפרסום במטרה להשאיר את הברנז'ה כולה מרותקת למסך במשך כל יום השידורים.

את השידור תערוך אפרת אברמוב (מכותבי "האלופה" ולשעבר כתבת חדשות HOT) והוא יצולם, כמו בשנתיים האחרונות, במרכז התקשורת הבינלאומי של JCS בתל-אביב.

השידור יתבצע בין השעות 10:00 ל-16:00 אחה"צ, באתר הייעודי שהקימה עבורו NRG מעריב וכתובתו: www.cactus.nrg.co.il. את השידור יגישו עדן הראל ועודד מנשה אשר מחליפים את אביעד קיסוס וקרין מגריזו שהגישו אותו בשנה שעברה.

"קקטוס הזהב" הוא הטקס החשוב ביותר של ענף הפרסום בארץ, במסגרתו נבחרות עשרות עבודות מצטיינות ב-13 קטגוריות, המחולקות לפי המדיות השונות. במהלך יום השידורים ייחשפו באתר הייעודי כל הזוכים בקטגוריות השונות בחלוקה למדיות - טלוויזיה, עיתונות, רדיו, אינטראקטיב ושילוט חוצות.

כמו כן, יוכרזו בסיום יום השידורים על הזוכים הגדולים בכל מדיה - סרטון השנה, מודעת השנה, תשדיר השנה ברדיו, אינטראקטיב השנה ושלט החוצות של השנה, וכן יוענק פרס מיוחד ל"מדיה אחרת".