הציירת אניטה ארבע הגישה תביעת דיבה נגד אדריכל שכינה את ציוריה "שירבוטי צבע"

ארבע, שציוריה תלויים בבניינים שמנהלת חברת הניהול של מבני עיריית נתניה, תובעת 100 אלף שקל מיו"ר עמותת אמני נתניה, אריק שניידר

הציירת אניטה ארבע הגישה לבית משפט השלום בנתניה תביעת דיבה בסך 100 אלף שקל נגד האדריכל אריק שניידר, יו"ר עמותת אמני נתניה, לאחר שהגדיר את עבודותיה "עבודות בוסר ושירבוטי צבע".

ארבע טוענת, באמצעות עו"ד גיא אורטל, כי ציוריה תלויים על קירות רבים בבניינים שמנהלת חברת הניהול המחזיקה אף את מבני עיריית נתניה, וכן על קירות מבנה העירייה עצמו. לדבריה, היא התבקשה לספק ציורים אף למספר קירות בבניין העירייה השני, ואכן ציוריה נתלו עליו והיא קיבלה על כך מחמאות.

אלא, היא טוענת, "שהאירועים לא מצאו חן בעינו של שניידר", שפנה ואף שיגר מכתב לגורמים שונים, ובהם מהנדס העירייה, תוך שהוא מטיח בה האשמות, פגיעות והעלבות ומוציא את דיבתה רעה. כך למשל, היא טוענת, שניידר כתב ש"כל שירבוט היוצא תחת ידך נראה לך ולעדת תלמידייך ובני משפחותיהם כיצירת פאר. תחדלי לפזר 'עקבות' לא ראויות".

עוד כתב לה, שהיא "מפנה את מרצך ללא לאות בהטרדה אסטטית במקומות ציבוריים בהילה של ועדת קישוט, כל זאת על מנת לקבל את חסדי התקשורת לחשיפה אישית. על העירייה, כמוסד ציבורי, לנהוג במשנה זהירות לעניין התלוי במסדרונותיה. עליה לעמוד כנגד שרלטנות, למנוע עיוותים חינוכיים".

טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א. 7124/07).