שמוליק אנג'ל מונה לנהל את סניף סימנטק ישראל

מחליף בתפקיד את אריה דנון שעזב ביוני לאחר 6 שנים בתפקיד * בניגוד לקודמו, אנג'ל, שהיה אחראי עד כה על ניהול הפיתוח העסקי בסניף המקומי, לא יהיה אחראי גם על המכירות האזוריות

לאחר כשלושה חודשים ללא מנכ"ל הודיעה היום סימנטק על מינויו של מנכ"ל חדש לפעילות שלה בישראל. שמוליק אנג'ל (52), ששימש עד כה כמנהל הפיתוח העסקי בסימנטק ישראל, מונה למנכ"ל המקומי ויחליף בתפקיד את אריה דנון, שעזב את תפקידו בסוף יוני לאחר שש שנות כהונה.

שינוי מסוים מתרחש במסגרת המינוי החדש ואנג'ל יתפקד כמנהל הפעילות בישראל בלבד, בעוד דנון היה אחראי על המכירות האזוריות.

אנג'ל, ששירת בחיל האוויר במשך 25 שנה ופרש בדרגת אלוף משנה, מביא איתו ניסיון של 8 שנים בתעשיית ה-IT.

כאמור, בתפקידו האחרון שימש כמנהל הפיתוח העסקי בסימנטק, ולפני כן עבד כמנהל מכירות אזורי של מוצרי פריסייס בחברת וריטאס, אותה רכשה סימנטק ב-2005. בתפקידו הנוכחי יהיה אנג'ל אחראי על ניהול עסקי סימנטק בישראל, פיקוח על צוות המכירות והתפעול, מימוש אסטרטגיית סימנטק העולמית, ופיקוח על ערוצי ההפצה והקשרים איתם.

המרכז בישראל מונה בסה"כ כ-220 עובדים, כאשר כ-190-200 מתוכם עובדים במרכז הפיתוח של וריטאס לשעבר, לאחר שבדצמבר 2002 רכשה וריטאס את פריסייס הישראלית, ועוד כ-20-30 עובדים אחראיים על המכירות האזוריות.

עזיבתו של דנון ביוני היוותה כר נרחב להערכות לגבי מצבה של סימנטק בישראל. החברה העולמית עברה זעזוע קשה עם רכישת וריטאס לפני כשנתיים והחברה הממוזגת התקשתה מאז להתרומם. "