עו"ד כספי יגשר בין בוימלגרין לדורון כהן ונתן ציבין בתביעת דמי התיווך; מקורבים: "הפערים גדולים מדי"

כהן וציבין תובעים מבוימלגרין 30 מיליון שקל בגין התיווך ברכישת חברת הנדל"ן אזורים * ישיבת הגישור הראשונה תתקיים ב-30 באוקטובר

עו"ד רם כספי יגשר בסכסוך בין איל הנדל"ן שעיה בוימלגרין לבין עו"ד דורון כהן ונתן ציבין, התובעים מבוימלגרין דמי תיווך בסך 30 מיליון שקל בגין התיווך ברכישת חברת הנדל"ן אזורים . הרשם שמואל ברוך הציע לצדדים לפנות למסלול של גישור והם הסכימו.

ישיבת הגישור הראשונה תתקיים ב-30 באוקטובר. גורמים המקורבים לסכסוך אמרו היום (ה') ל"גלובס", כי הם מטילים ספק בהצלחת הגישור במקרה זה. "הפערים בין הצדדים כאן גדולים מאוד", הם אומרים, "כשמטפסים על עצים גבוהים ותובעים סכום גבוה מאוד, יהיה קשה מאוד לגשר עליו". כזכור, בוימלגרין הציע לשלם לכהן וציבין 300 אלף דולר, לפנים משורת הדין, אך הם סירבו.

בתביעה שהגישו כהן וציבין למחוזי בת"א, באמצעות משרד עוה"ד יצחקניא, אטיאס ושות', הם טוענים שהם אלו שהגו את עסקת מכירת אזורים מנוחי דנקנר (אי.די.בי) לבוילמגרין תמורת 1.2 מיליארד שקל, אך למרות זאת מנסה בוימלגרין להתחמק מלשלם להם את שכרם. לדבריהם, קבוצת אי.די.בי שילמה להם את שכרם, והדבר מלמד על תרומתם לביצוע העסקה.

בוימלגרין טען מנגד, באמצעות עוה"ד זאב שרף ואורן שבח, כי כהן וציבין לא הציגו כל הסכם בעניין דמי התיווך והם מסתמכים על אמירות כלליות, שנאמרו למי מהם, לפי טענתם, על-ידי צד שלישי. לדבריו, מדובר בשכר דמיוני, מופרז, בלתי הגיוני ובלתי סביר, שלא סוכם עליו בין הצדדים, לא בעל-פה, לא בכתב או בכל צורה אחרת. (ת.א. 1550/07).