בנו של הירשזון הורשע בנהיגה בשכרות וחציית צומת ברמזור אדום

לפני כשנה נתפס בתום מרדף בנו של שר האוצר דאז, כשהוא נוהג בשכרות סמוך לביתו ברמת-אביב * גזר דינו יינתן במועד אחר

בית המשפט לתעבורה בת"א הרשיע את ברק הירשזון, בנו של שר האוצר לשעבר אברהם הירשזון, בעבירה של נהיגה בשכרות ובקלות ראש וחציית צומת באור אדום. גזר דינו יינתן במועד אחר.

לפני כשנה נתפס בתום מרדף בנו של שר האוצר דאז ביום שישי לפנות בוקר, כשהוא נוהג בשכרות סמוך לביתו ברמת-אביב. בין השוטרים להירשזון הצעיר התפתח דין ודברים, במסגרתו אמר האחרון: "אתם יודעים הבן של מי אני?", "אני יכול לשכור את שירותיו של כל עו"ד, כי כסף לא חסר לי" ו"מה, אתם מקנאים בי שיש לי BMW?".

הירשזון הכחיש כי שתה אלכוהול ולדברי אחד השוטרים איים עליו ודיבר בגסות: "אתה לא יודע מי אבא שלי, אתה לא יודע עם מי אתה מתעסק, יא ילד קטן". בהמשך הוא אף השתולל בניידת, בה הובל לתחנת המשטרה.

השופטת אורנה שדמי דחתה את טענת הירשזון, כי השוטרים החליטו להתנפל עליו שגילו את זהותו. "השוטרים עשו עליי רושם אמין ביותר. לא מצאתי כל סיבה מדוע ירצו שלושה שוטרים לטפול על הנאשם אשם שווא. לא הוכח בפני שהם הכירו את הנאשם לפני כן או את אביו, או כי היה להם דבר מה נגדו", קבעה.

היא אימצה את גרסת השוטר, לפיה הירשזון לא עמד יציב והתנדנד, מפיו נדף ריח אלכוהול, הופעתו היתה מרושלת והתנהגותו פרועה. "גם סגנון דיבורו הגס והתנהגותו האלימה ואיומיו הוכיחו שהוא שיכור. נסיעתו באור אדום ברמזור, בשעה שניידת עם אורות כחולים נוסעת אחריו, גם היא מוכיחה, לדעתי, על היותו שיכור", ציינה. (פל' 1310/06).