רשת רכשה את ציוד האולפן של טלעד תמורת 1.5 מיליון שקל

בעקבות הרכישה תקים רשת חדר קונטרול ותפסיק להשתמש בניידת שידור הממוקמת מחוץ לבניין החברה

שומרים חסד נעורים לטלעד: זכיינית ערוץ 2 רשת רכשה את ציוד האולפן של טלעד אשר עמד בשנתיים האחרונות (מאז תחילת תקופת הזיכיון החדשה שבערוץ 2) ללא שימוש. ל"גלובס" נודע כי רשת שילמה עבור הציוד סכום של כ-1.5 מיליון שקל.

כפי שפורסם ב"גלובס", בטלעד קיבלו לאחרונה החלטה למכור את ציוד האולפן ולהעביר את משרדי החברה, אשר בימים אלה מפעילה ערוצי שידור המועברים לכבלים וללוויין, מירושלים לרמת-גן. במשך תקופה ארוכה ניסתה טלעד למכור את ציוד האולפן בירושלים, ולאחרונה כאמור החליטה רשת לרכוש אותו.

במסגרת העסקה רכשה רשת קונטרול, סאונד, פנסים ומצלמות אשר ישמשו אותה באולפן השידור שלה בבניין רשת ברמת-החייל. עד כה שידרה רשת חלק מתוכניותיה באמצעות ניידת שידור שעמדה מחוץ לבניין החברה, אולם בעקבות רכישת הציוד, תקים החברה חדר הקונטרול והחל מהחודש הבא יופסקו השידורים מניידת השידור.

כיום משדרת רשת את תוכנית הבוקר, "כלבוטק" ואת "דברים טובים קורים ב-7" מניידת השידור, וכבר בעתיד הקרוב תשתדל החברה להעביר את מרבית תוכניותיה לשידור מהאולפן.

אילן טוביהו, המשנה למנכ"ל רשת ומי שכיהן כמנכ"ל טלעד, ככל הנראה תמך בעסקה שכן הוא מכיר היטב את ציוד האולפן שהיה בבעלות טלעד ואת כדאיות רכישתו.

כאמור, לפני כחודש וחצי נודע כי טלעד, מי שהניפה את דגל הירושלמיות החליטה לעבור לאזור המרכז. עם סיום שידוריה בערוץ 2 השקיעה טלעד מאמץ כדי להמשיך ולהפעיל את האולפן בירושלים, אך הדבר לא עלה בידה.

טלעד הוקמה ב-1973 ונמצאת כיום בשליטת גאון אחזקות. החברה מעסיקה כ-55 עובדים ואחראית על שידורם בארץ של כמה ערוצים על־גבי פלטפורמת הכבלים והלוויין, כגון ערוץ הבידור E, ערוץ ההיסטוריה, ערוץ הביוגרפיה וערוץ MGM המשודר לכ-70 מדינות. למרות המעבר של מרבית העובדים לרמת-גן, צוות אולפן השידור יישאר בשלב זה בירושלים.