ערוץ 10 מעלה קמפיין אינטרנט להשקת הסדרה החדשה "מתי נתנשק", בהשקעה של כ-120 אלף שקל.
הקמפיין, באמצעות מקאן דיגיטל, יעלה באתרים וואלה, MSN, נענע-10 וחבר'ה.
במסגרת הקמפיין יוזמנו צופי הערוץ לחפש את אהבת הנעורים שלהם בעזרת מנוע חיפוש שהוקם לצורך הקמפיין בשיתוף אתר חבר'ה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.