דניה סיבוס 
היא הזוכה במכרז מע"צ החדשה לסלילת כביש עוקף באר-שבע (כביש 40) בקטע שבין צומת גורל לצומת אוהלים. החברה תקבל על סלילת הכביש 171 מיליון שקל, נמוך מאומדני מע"צ לפיהם גובה התשלום יעמוד על 200 מיליון שקל.
הקבוצות שהגישו את הצעותיהן היו חברת אלקטרה בשיתוף חברת התשתיות כפרי, אשטרום בשיתוף חברת אוליצקי, חברת חופרי השרון, דניה סיבוס של אפריקה ישראל בשיתוף חברת עזריה, חברת מנרב בשיתוף הקבלן י. בראשי, סולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי, שפיר הנדסה, חברת ארנסון (שנרכשה באחרונה על-ידי אוסיף) והקבלן מרדכי בנימין.
המכרז פורסם בשיטת ה"תכנון ביצוע", בו ניתנת לקבלן אופציה לתכנן את הכביש במקביל להקמתו, כפי שנהוג בפרויקטים גדולים בתחום התשתיות שמתבצעים בשיתוף פעולה עם הסקטור הפרטי. בענף התשתיות מעריכים, כי יישום השיטה בסלילת הכביש צפוי להביא לחיסכון בעלויות ההקמה.
בחברה הלאומית לדרכים שקלו לבטל את המכרז בגלל הקיצוץ המתוכנן בתקציב החברה, אולם משרד האוצר שמעוניין בהגברת שיתוף-הפעולה עם הסקטור הפרטי הסכים לבסוף להקצות את התקציב הנדרש לסלילת הכביש, למרות העלות הגבוהה של הפרויקט.
ראשי החברה הלאומית לדרכים, המנכ"ל אלכס ויז'ניצר והמשנה למנכ"ל יהודה בראון העריכו בעבר כי המכרז צפוי להביא לחיסכון משמעותי בעלויות ולקיצור לוח הזמנים לפרויקט.
תנאי הסף שנקבעו במכרז היו מחמירים למדי וכללו דרישה לביצוע פרויקטים בתחום התשתיות בהיקף של 150 מיליון שקל לפחות בשלוש השנים האחרונות, מתוכן לפחות פרויקט אחד גדול בתחום התחבורה בהיקף של 50 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.