אורן פרנק תובע מיליון שקל מרפי גינת בעקבות הראיון ל"ליידי גלובס": "מנהל נגדי מסע שקרים בשל ביקורת לגיטימית"

בראיון ל"ליידי גלובס" טען גינת כי פרנק כתב את הביקורת נגדו ונגד "כלבוטק" בשירותו של עמית ברגר, בעלי טיב טעם, וקיבל תמורה על כך ; גינת: "התביעה היא ניסיון כושל של פרנק להוות משקל-נגד לתביעתי נגדו"

אורן פרנק, שהיה מנכ"ל משותף במשרד הפרסום מקאן-אריקסון, תובע בבית משפט השלום בתל-אביב פיצוי בסך מיליון שקל מעורך "כלבוטק", רפי גינת, בגין לשון הרע שאמר עליו בראיון למגזין "ליידי גלובס".

פרנק פוטר באוקטובר האחרון מתפקידו כמנכ"ל על-ידי היו"ר אילן שילוח, בשל דברים שכתב בבלוג באינטרנט על תחקיר כלבוטק בעניין פרשת טיב טעם. מדבריו השתמע שגינת וכלבוטק מסתפקים ב"דגים קטנים" ואינם מעזים להתעמת עם טייקונים דוגמת נוחי דנקנר, הבעלים של קבוצת אי.די.בי המחזיקה בסלקום ובחוגלה-קימברלי, שתקציבי הפרסום שלהם מתנהלים במקאן-אריקסון.

גינת מיהר להגיש נגד פרנק תביעת דיבה בסך מיליון שקל, וטען כי "הדברים רחוקים עד מאוד מהמציאות העובדתית ומצויים רק בדמיונו הפרוע של פרנק". פרנק טען מנגד "אמת דיברתי", וכן שגינת הוא "מניפולטור וציניקן חסר מעצורים, ובעיקר משרתם של הרבה חתולים".

בראיון של גינת למהדורת החג המיוחדת של "ליידי גלובס", שפורסם בשבוע שעבר, הוא כינה את פרנק "שקרן" ואמר שפרנק כתב את דברי הביקורת "בשירותו" של עמית ברגר, מבעלי טיב טעם "שהוא החבר הכי טוב שלו", וכן שפרנק קיבל תמורה עבור כתיבת הדברים ("זה בלוג קנוי").

באמצעות עוה"ד ד"ר דורי קלגסבלד, מיכאל נאור ושי צדיק טוען פרנק, כי דבריו השקריים של גינת הם חלק ממסע דה-לגיטימציה שהוא עורך נגדו בגלל דברי הביקורת הלגיטימיים שלו. לדבריו, מאחר שגינת הביא את חילופי הדברים ביניהם להכרעה שיפוטית, גם הוא עושה כן. טרם הוגש כתב הגנה.

רפי גינת מסר היום בתגובה, כי "בראיון ב'גלובס' חזרתי על דברים שנאמרו בכתב התביעה שלי נגד פרנק. בין השאר ציטטתי SMS ששלח נוחי דנקנר אל אורן פרנק, ובו אמר דנקנר כי לדעתו פרנק כתב את שכתב בבלוג למען חברו הטוב עמית ברגר.

"אורן פרנק עצמו סיפר בראיון ל'דה-מרקר' על יחסי החברות החמים בינו ובין עמית ברגר, הבעלים של טיב טעם. כאשר מיד למחרת שידור תחקיר טיב טעם פירסם פרנק את שקריו ודברי הבלע נגדי, מבלי לציין כי הבעלים של טיב טעם הוא חברו הטוב - זהו לדעתי מאמר קנוי ומגוייס, אינטרסנטית ומוסרית, מאמר שמשרת את החבר הטוב".

גינת הוסיף, כי "התביעה הזו היא ניסיון כושל של פרנק להוות איזשהו משקל-נגד מול התביעה שלי נגדו".