ניל יאנג כועס: מה עם איכות המוזיקה?

לאחד מקשישי הרוק המוכרים, ניל יאנג, יש ביקורת רבה על תעשיית ההיי-טק בתחום המוזיקה. ועידת Brainstorm Tech, שארגן המגזין פורצ'ן, הייתה מבחינתו ההזדמנות להביעה, כשהוא דוחף את המפתחים ליצור פיתוחים יותר מתוחכמים, שיאפשרו מעבר מחומר דיגיטלי לאנלוגי ב-PC. זאת, כדי להגיע לאיכות טובה יותר של מוזיקה.

"אני פה שלושה ימים, ולא שמעתי שהוזכר עניין האיכות של המוזיקה. וזה הרי מה שעושה אותה למה שהיא. אנשים פוזלים לתחום של ה-MP3 ומתן דגש על נוחות השימוש. אלו דברים חשובים, אבל לא על חשבון האיכות של המוזיקה".

יאנג, איש רציני, כבר נפגש עם מייקל דל, מנכ"ל Dell, ובשיחה הם דנו לגבי מה שיכולים מפתחי ה-PC's לעשות, כדי ליצור לכולנו מוזיקה באיכות טובה יותר.

הקרנות בארה"ב מחכות לעתיד

כשההווה לא נראה מזהיר, נוח יותר לשותפים בקרנות בארה"ב לדבר על העתיד, או להסתכל על התקופה במונחים ארוכי טווח, שלא לומר היסטוריים. הנה המיטב מפאנל ההון סיכון מאותו כנס של הפורצ'ן.

אנדרו ברסיה, שותף ב-Accel Partners: "יהיו עכשיו כמה שנים רעות להנפקות, אבל השוק הוא מעגלי. מי שבונה ערך, יראה בסוף גם תמורה".

דני רימק, Index Ventures: "בדרך-כלל אומרים שהזמן של החברה עד האקזיט הוא 7-8 שנים. אנחנו חושבים שצריך להמתין את כל הזמן שצריך עד שנקבל את האקזיט האידיאלי".

ואחרון חביב, דיוויד סימינוף, שותף ב-Venrock, שמצא נחמה בכך שגם אם אנשים רוצים לברוח מההיי-טק בעתות משבר, אפשר לסמוך על האינפלציה: "בעתות מלחמה ואינפלציה אנשים רוצים לשים את הכסף מתחת למזרן, אבל אי אפשר לעשות זאת בגלל האינפלציה. לכן, גם במצב כזה תהיה דרישה לחברות איכותיות".

ההתמחות החדשה של ארנסט אנד יאנג

האם כבר ציינתם את התאריך 8.8.08 ביומנכם? אם עשיתם זאת, יש סיכוי רב שהאירוע אליו כיוונתם הוא פתיחת המשחקים האולימפיים בבייג'ין. אבל, אם אתם עובדים בחברת ארנסט אנד יאנג, אולי הסיבה היא אחרת.

החברה, שבדרך-כלל מתמחה בחשבונאות, מחפשת לקראת ראש השנה וחגיגות ה-60 של מדינת ישראל כישרונות נוספים שחבויים בקרב עובדיה.

בהתאם לכך, בזמן האחרון חולק לעובדים פלאייר, ובו הם התבקשו להציע מתכונים, ולא סתם אלא כאלה ש"עוברים מדור לדור, מפה לאוזן וממחברת למחברת". לפי ההודעה, גם סיפור רקע אישי יתקבל בברכה. לזוכים הובטחו פרסים צנועים, דוגמת קוצץ ירקות, תלוש של 100 שקל ואוגדן לאיסוף מתכונים.