ללא הפסקה: אלי עזור ודודי ויסמן רוכשים את "רדיו 99"

השניים - מבעלי "רדיו ללא הפסקה" - ירכשו את המניות מארקדי גאידמק, שאולץ למכור את אחזקותיו בתחנה בעקבות פעילותו הפוליטית ; בימים הקרובים יחתמו הצדדים על העסקה ויגישו אותה לאישור הרשות השנייה

אנשי העסקים אלי עזור ודודי ויסמן מעמיקים את אחיזתם ברדיו: "רדיו ללא הפסקה" שבבעלותם רוכשת את מניות "רדיו 99" מידי ארקדי גאידמק, כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי מאז החלטת מועצת הרשות השנייה אשר הורתה לגאידמק למכור את מניותיו בתחנה, התנהלו מגעים בינו לבין בעלי המניות של "רדיו ללא הפסקה" לצורך מכירתם.

במהלך הימים הקרובים יחתמו הצדדים על העסקה ולאחר מכן יגישו אותה על-פי הנוהל, לאישור הרשות השנייה. עם השלמת רכישת המניות יחזיקו עזור, אשר לו עסקים רבים בתחום המדיה, וויסמן בשלוש תחנות רדיו אזוריות: "רדיו ללא הפסקה", "רדיו צפון ללא הפסקה" שבבעלות "רדיו ללא הפסקה" וכאמור "רדיו 99". על-פי הוראת מועצת הרשות השנייה, על גאידמק להשלים מכירת מניותיו ב"רדיו 99" עד סוף השנה.

"רדיו ללא הפסקה" זכתה רק לאחרונה במכרז להמשך הזיכיון שלה באזור גוש דן, וזאת לאחר 12 שנה בהם היא מחזיקה בזיכיון זה. הזיכיון החדש הינו לתקופה של 4 שנים עם אופציות הארכה, המאפשרות את החזקת הזיכיון ל-16 שנה. "רדיו ללא הפסקה" כמו גם "רדיו צפון ללא הפסקה" נמצאת כאמור בידי עזור (%32), ויסמן (33%), רשת קלאב הוטל (%23) ואמנון דיק (12%), והיא מנוהלת על-ידי עידו מור. יו"ר התחנה הוא ניסים משעל.

עתה, עם רכישת "רדיו 99" יאלצו בעלי המניות של "רדיו ללא הפסקה" להתמודד בשני מכרזים נוספים שכן במהלך החודשים הקרובים תפרסם הרשות השנייה את המכרז על אזור הזיכיון של "רדיו 99" כמו גם של "רדיו צפון ללא הפסקה", זאת יחד עם 4 אזורי זיכיון נוספים אשר הוגדרו על-ידי הרשות השנייה כגל ב' של מכרזי הרדיו האזוריים.

מבחינת גאידמק, עצם מכירת התחנה בעיתוי זה עשויה לרוקן מתוכן את הבג"ץ שהגיש נגד החלטת מועצת הרשות אשר הורתה לו למכור את התחנה. כזכור, לפני חודשיים הרותה מועצת הרשות לגאידמק להעביר את אחזקותיו ברדיו לנאמנות עיוורת לצורך מכירתן עד סוף השנה. החלטה זו התקבלה בעקבות שימוע שנערך לגאידמק בעניין הבעלות על התחנה מחד ומעורבותו הפוליטית מנגד אשר נובעת מעמדת המועצה לפיה קיימת פעילות פוליטית משמעותית של גאידמק, הן באופן אישי והן בפעילותו כיו"ר תנועת צדק חברתי.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של מנכ"ל "רדיו ללא הפסקה", עידו מור.

ממשרדו של ארקדי גאידמק לא נמסרה תגובה.