תוצאות ראשוניות להצעת הרכש של ג'קדה: החברה תרכוש כ-18.2% ממניותיה בתמורה לכ-15.2 מ' ד'

לפי התוצאות הראשוניות נענו להצעה מחזיקים בכ-3.8 מיליון מניות לפי מחיר של 4 דולר למניה ; כתוצאה מקיבול ההצעה צופה החברה כי הון המניות יעלה לכ-17 מיליון, לאחר השלמת התשלום לנענים להצעה

חברת התוכנה הדואלית ג'קדה הודיעה על התוצאות הראשוניות להצעת הרכש שפקעה ביום ב' האחרון. לפיהן נענו להצעה כ-3.8 מיליון מניות במחיר של 4 דולר למניה בתמורה כוללת (לאחר עמלה) של כ-15.2 מיליון דולר.

מספר המניות שהחברה מצפה לרכוש במסגרת ההצעה מהווה 18.2% מסך הון המניות של החברה כפי שהיה ב-13 באוגוסט. כתוצאה מקיבול ההצעה צופה החברה כי הון המניות יעלה לכ-17 מיליון, לאחר השלמת התשלום לנענים להצעה.

בעלי המניות אשר הציעו למכירה את מניותיהם על ידי העברת הודעת קיבול לפני פקיעת הצעת הרכש, חייבים להעביר את מניותיהם והמסמכים הנדרשים לנאמנים בתוך 3 ימי עסקים מיום ביצוע הודעת הבטחת ההעברה.

מספר המניות שירכשו במסגרת הצעת הרכש אינו סופי, והמספר הסופי שלהן יקבע עם פקיעת מועד ההעברה המובטח שיאושר על ידי הרשויות האמריקניות. על התוצאות הסופיות תבוא הודעה נפרדת עם סיום תהליך האישור.

את תהליך הצעת הרכש מרכזות החברה האמריקנית להעברה ונאמנות של מניות וחברת כלל פיננסים בטוחה.

החברה רשמה ברבעון השני מכירות בסך 6 מיליון דולר, פי שלושה מאשר ברבעון הקודם ועלייה של 2% מהרבעון המקביל. בשורה התחתונה הציגה ג'קדה הפסד נקי של 1.6 מיליון דולר. ב-14 באוגוסט החברה הודיעה כי בכוונתה לרכוש עד 4 מיליון ממניותיה, או 19.2% מהחברה, בהצעת רכש מהציבור במחירים שבין 3.5 ל-4 דולר למניה. לפיכך, הכריזה ג'קדה, כי היא משעה בינתיים תוכנית דומה שפורסמה בעבר, לרכישה עצמית בשוק הפתוח בהיקף של עד 10 מיליון דולר. בעת פרסום ההצעה נסחרה מניית ג'קדה בנאסד"ק במחיר 3.7 דולר, המייצג לחברה שווי של 76 מיליון דולר. ואתמול ננעל מחירה ב-3.64 דולר למניה.