איגוד הטניס יסיים את העונה עם הכנסות של 10.5 מיליון שקלים

מדובר בעלייה של כ-75% לעומת שנת 2006 ; עבור ניצחון על פרו בגביע דייויס יעניק ה-ITF סכום של 90 אלף דולר לאיגוד, לעומת 60 אלף דולר עבור הפסד ; כל הכרטיסים למפגש נמכרו למשרדי "לאן" עבור 350 אלף שקלים

ההתמודדות בגביע דייויס שתיערך בימים שישי-ראשון ברמת השרון מול פרו, תקבע לא רק אם ישראל תישאר בדרג העליון הכולל 16 נבחרות, אלא גם את העונה הפיננסית הבאה של איגוד הטניס. ביחד עם הכנסות בסך 600 אלף שקל מהמפגש הקרוב, יעמיד האיגוד את עונת השיא שלו בסיומה ירשום הכנסות בסך 10.5 מיליון שקלים, עלייה של כ-75% לעומת 2006.

הקפיצה הכלכלית הגדולה מגיעה בזכות ההצלחות של נבחרות הנשים והגברים בשנתיים האחרונות, שכללו עלייה לבית העליון והביאו לגיוס ספונסרים ולעלייה בתמלוגים שהגיעו מהתאחדות הטניס העולמית (ITF).

הבונוסים שמהם ייהנה האיגוד בהמשך תלויים בהצלחה בסוף השבוע. עבור ניצחון על פרו יעניק ה-ITF סכום של 90 אלף דולר לאיגוד, לעומת 60 אלף דולר עבור הפסד. ירידה לבית התחתון תוריד אוטומטית את התמלוגים במפגש הבא ל-20 אלף דולר.

החלק העיקרי מההכנסות של המפגש יגיעו ממכירת כרטיסים. באיגוד מכרו את כל הכרטיסים בעסקה כוללת למשרדי "לאן" עבור 350 אלף שקלים.

כל אחד מארבעת השחקנים שיופיעו בסוף השבוע - אנדי רם, נועם אוקון, הראל לוי ודודי סלע - יקבל מענק של 40 אלף שקלים עבור הופעה.