175 אלף שקל לכל שחקן דייויס, 140 אלף שקל לשחקנית בפדרציה

איגוד הטניס יחלק כספים עבור תמיכה מקצועית בסך 1.2 מיליון שקלים לשחקני נבחרות ישראל בטניס עבור הופעותיהם ב-2008 ; בהקצבה הגבוהה ביותר ייזכו שחקני הדייויס - שכל אחד מהם יקבל כ-175 אלף שקל

ההופעה ההיסטורית המשותפת של נבחרות הדייויס והפדרציה בבית העליון תביא אמנם את איגוד הטניס לתקציב שיא של כ-10.5 מיליון שקלים, אבל במקביל תקפיץ משמעותית את התמיכה הכספית של האיגוד בשחקני שתי הנבחרות.

בסך הכל יחלק האיגוד בשנת 2008 כספים עבור תמיכה מקצועית בסך כ-1.2 מיליון שקלים לשחקני נבחרות הדייויס והפדרציה. מה הפירוש של "תמיכה מקצועית"? השחקנים יוכלו ליהנות מהכסף רק בצורת טיסות לטורנירים בחו"ל, מאמנים וכו'.

מתוך הסכום הנ"ל, כ-875 אלף שקל יגיעו לנבחרת הדייויס שהצליחה בתחילת השבוע לשמור על מקומה בדרג העליון. כל אחד משחקני הדייויס - אנדי רם, יוני ארליך, הראל לוי, נועם אוקון ודודי סלע, יקבל כ-175 אלף שקל. על פי ההסכם בין האיגוד לחברי הנבחרת, לכל שחקן הובטח עבור שני המפגשים בגביע דייויס השנה - מול שבדיה ומול פרו - 140 אלף שקל. עם זאת, באיגוד החליטו להעניק לכל אחד משחקני הנבחרת תוספת של כ-35 אלף שקל לשחקן על הניצחון מול פרו שהשאיר את הנבחרת בבית העליון.

בנבחרת הנשים התמיכה הכוללת נמוכה הרבה יותר, מאחר שאת התוספת המקסימלית בסך 140 אלף שקל להתמודדות קיבלו רק שתי השחקניות הבכירות, ציפי אובזילר ושחר פאר. יתר השחקניות בסגל קיבלו תמיכה נמוכה יותר. נבחרת הפדרציה התמודדה פעמיים בארץ השנה, מול רוסיה וצ'כיה, אבל לא הצליחה להישאר בבית העליון.

אגב, הארגון של ארבעת המפגשים בדייויס ובפדרציה עלו לאיגוד הטניס בין 2.5 ל-3 מיליון שקלים.