למרות ירידה של כ-30%: "האח הגדול" הצליח לרשום בערב החג 18.6% רייטינג

הרייטינג הממוצע לאורך ימי החג היה נמוך, ומרבית התוכניות בשעות הפריים-טיים היו שידורים חוזרים

החג לא היטיב עם זכייני הטלוויזיה, וכצפוי - הרייטינג הממוצע שנרשם בימים האחרונים היה נמוך. במקום הראשון בטבלת הרייטינג של 3 הימים החולפים נמצאת מהדורת החג של ערוץ 2 ששודרה אמש (ד') ורשמה רייטינג ממוצע של 19% - יותר מ"האח הגדול" של קשת, שרשמה רייטינג ממוצע של 18.6% בקרב משקי-בית יהודיים.

למרות רייטינג נמוך בכ-30% מהממוצע של "האח הגדול" לעומת השבועות האחרונים, יש לזכור כי מדובר ברייטינג שנרשם במהלך ימי החג בהם, מרבית הצופים היו בארוחות חג או שהו בחו"ל.

יש לציין כי נוכח העובדה שהיה צפוי רייטינג נמוך, שיבצו רוב הזכיינים שידורים חוזרים וסרטים ישראלים בערבי ומוצאי החג.

במקום השלישי הכללי בטבלה נמצאת מהדורת החדשות של ערוץ 2 ששודרה שלשום (ג') ורשמה רייטינג ממוצע של 16.8%, ובמקום הרביעי "זמן שקוף" של רשת עם רייטינג ממוצע של 15.5%. במקום החמישי מדורג שידור חוזר של "מה זה השטויות האלה - עדי אשכנזי" של קשת עם ממוצע של 11.4% בקרב משקי-בית יהודיים.

מבדיקה של כל ימי החג עולה כי יום שני, ערב החג, היה חלש ביותר מבחינת נתוני הרייטינג. בראש הטבלה באותו יום מוקמה תוכנית הבוקר "יום חדש" של קשת, שרשמה 7% רייטינג בלבד.