אתר Mako של זכיינית ערוץ 2 קשת יעלה לאוויר בשבועיים הקרובים

באתר ניתנת בולטות מיוחדת לתכני הטלוויזיה של קשת ; האתר כולל שיתוף-פעולה נרחב עם דפי זהב, שמאפשר לגולשים לצפות באתרי הנישה השונים של הקבוצה ועדיין להישאר באתר Mako

לאחר חודשים רבים של ציפייה ואינספור דחיות, וכשנה לאחר השקת הלוגו החדש, אחרי החגים יעלה אתר Mako, אתר האינטרנט החדש של "קשת" לאוויר. היות שכעת מדובר בגרסת בטא סגורה, ובאתר שעדיין לא מופיעים בו כל הפיצ'רים, קשה להתרשם לגמרי מהאתר, אולם בכל זאת ניתן להפיק מספר תובנות ראשוניות.

מבחינת החלוקה לקטגוריות, האתר מזכיר במידה מסויימת את אתר ynet, כאשר הכותרים צבועים בשחור, ואילו הרקע של האתר לבן. בין הקטגוריות השונות ניתן למצוא: בידור, אוכל, ספורט, דיגיטל, רוח, חופש ועוד.

עוד עולה מהתבוננות באתר, כי מקו משתפת פעולה עם דפי זהב, ומאפשרת למשתמשים גישה ישירה למנוע החיפוש של בתי העסקים, וכן לאתרי הנישה שבבעלות הקבוצה, כגון צימרים ואתר המסעדות Rest, כמו גם לאתר השוואות המחירים Zap. מעניין לראות שלחיצה על האופציות הללו מאפשרת למשתמש לראות את האתרים הללו במלואם, אך הגולשים לא עוזבים את אתר מקו, אלא רואים את התוכן המוצע בסביבה הממותגת של "קשת" - מהלך נבון שמגדיל את זמן השהייה של הגולש, ומשאיר את הגולשים באתר הבית תוך מתן מענה לשלל תכנים נלווים.

כצפוי, בולטות מיוחדת ניתנת לתכני הטלוויזיה של "קשת", שנותנים ביטוי הן לתכנים המשודרים היום בטלוויזיה והן לתכני ה-VOD השונים. בהתאם לפופולריות של התוכנית "האח הגדול", האתר נותן לה ביטוי נרחב, ומאפשר לגולשים להגיע לתכני התוכנית ממספר מקומות באתר.

כמו כן האתר מקדם ביתר בולטות את ערוץ שיתוף קבצי הווידיאו של "קשת" - האמבטיה, על מנת להגביר את הבולטות שלו ובמטרה להוות ערוץ מתחרה בפליקס של תפוז או היפ של סלקום, וכן נותן ביטוי לערוץ ביפ, במסגרת הקטגוריה: "צחוק".

כן קיים פיצ'ר המדרג את הקטעים הכי נצפים, ופיצ'ר נוסף הקרוי "הכי נצפים היום" - ובו יש חלוקה לקטגוריות: "מבריק", "מדליק", ו"מצחיק", לצד "המומלצים של היום". מקו גם משתף פעולה עם "נטקס", ומציע לגולשים מדריך אתרים, בהתאם להסכם שיתוף הפעולה שנחתם בין השתיים.