אלווריון חתמה על חוזה המשך בדנמרק שהיקפו מוערך ביותר מ-20 מיליון דולר

החוזה נחתם בשיתוף עם ECI וכולל הרחבת רשת WiMAX של ספקית השירותים הדנית אלרו

שיתוף הפעולה בין אלווריון ל-ECI ממשיך להניב פירות. שתי החברות חתמו על חוזה המשך עם ספקית השירותים ELRO מדנמרק. במסגרת החוזה, תורחב רשת ה-WiMAX הארצית של אלרו, תוך הגדלת אזורי הכיסוי והקיבולת למעבר קול ושירותי אינטרנט. היקף החוזה לא נמסר, אך לפי הערכות בשוק מדובר בחוזה גדול שאלווריון תכיר בהכנסות של למעלה מ-20 מיליון דולר ממנו.

אלווריון מספקת מערכות תקשורת אלחוטיות בפס רחב ומתמקדת בטכנולוגיית ה-WiMAX. "בבחירתה של אלרו בפתרונות של ECI ואלווריון, היא תוכל לחבר במהירות את תושבי דנמרק לפס רחב מהיר", אמר נשיא ומנכ"ל אלווריון, צביקה פרידמן.

מניית אלווריון איבדה בשנה האחרונה כמעט 80% מערכה, וכעת היא נסחרת במחיר של 3 דולר, שמשקף לה שווי שוק של 190 מיליון דולר. לאחרונה הודיעה החברה על קבלת אישור מבית המשפט לבצע את תוכנית ה-Buy Back, רכישה עצמית של מניות, בהיקף של 30 מיליון דולר. החברה תפרסם את דו"חות הרבעון השלישי ב-3 בנובמבר. ECI היא היום חברה פרטית, לאחר שנרכשה בידי שאול שני וקרן Ashmore.

החוזה הראשון עם אלרו פורסם ביולי האחרון, ולאלווריון ו-ECI הצטרפה אז גם חברה ישראלית נוספת, סרגון (CRNT). אלרו פרשה אז את רשת ה-WiMAX הראשונה בדנמרק, רשת שכללה פלטפורמות אספקת שירותי רשת ותעבורה של ECI, פתרון תשתית WiMAX של אלווריון וטכנולוגיית מיקרוגל של סרגון.