חוזה חדש בקיץ, או שרונאלדו יעבור לריאל מדריד עבור גרושים

"האינדפנדנט און סאנדיי": מנצ'סטר יונייטד תציע לקשר הפורטוגלי שלה חוזה חדש בקיץ הקרוב, על מנת למנוע מאלופת ספרד לחטוף אותו בעזרת "חוק 17" בסכום של 12.48 מיליון ליש"ט בלבד

מנצ'סטר יונייטד תציע בקיץ חוזה חדש לכריסטיאנו רונאלדו, על מנת למנוע ממנו "לקנות" את חוזהו ולעבור לריאל מדריד. כך מפרסם היום (א') ה"אינדפנדנט און סאנדיי".

כזכור, לפי החוקים החדשים של פיפ"א ("חוק 17"), כל שחקן שנותרו לו פחות מ-3 שנים לתום החוזה יכול לשלם לקבוצתו את השכר אותו הוא אמור לקבל באותה תקופה, ובתמורה לקבל את השחרור.

רונאלדו מרוויח כ-120 אלף ליש"ט לשבוע, מה שאומר שבקיץ הקרוב הוא יצטרך לשלם סכום של 12.48 מיליון ליש"ט בלבד על מנת להשתחרר מהחוזה שלו באולד טראפורד. זהו כמובן סכום שלא תהיה בעיה לריאל לשלם, אחרי שהיתה שלפי הדיווחים היתה מוכנה לשלם כ-70 מיליון ליש"ט על מנת להחתים את רונאלדו בקיץ האחרון.

אלכס פרגוסון, מאמן היונייטד, הודה בשבוע שעבר בראיון ל"טיימס" כי "הקיץ הקרוב יהיה נקודת מפתח עבור המשך הקריירה של רונאלדו אצלינו". לפי "הניוז אוף דה וורלד", סכום החוזה החדש אותו תציע יונייטד לרונאלדו יעמוד על 150 אלף ליש"ט בשבוע.