הקוליפורמים בחומוס לא אכזבו - ו"כלבוטק" נכנסה למקום השלישי בטבלת הרייטינג

"האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיך לתפוס את שני המקומות הראשונים בטבלה השבועית ; גמר "היפה והחנון" בערוץ 10 לא הצליח להיכנס לטבלת 10 התוכניות הנצפות ביותר

רפי גינת היכה שנית את החומוס, והצליח להשתלב במקום גבוה יחסית בטבלה - מקום שלישי לגינת ולרשת, עם 28.9% צפייה בקרב משקי בית יהודים, בודדים בצמרת מול הריאליטי והשעשועונים.

בשאר חלקי טבלת הרייטינג, עולם כמנהגו נוהג: "האח הגדול" ממשיך לשלוט בטבלה ביד רמה, והשבוע, עם כניסתם של דיירים חדשים לטירת הבובליל בנווה-אילן, מקבלת התוכנית 33.1% רייטינג ביום ראשון ו-33.7% ביום שלישי.

"החיים זה לא הכל" בעונתה החדשה ברשת מגיעה למקום הרביעי והמכובד, עם 24.8%. "שבוע סוף" לעומת זה מגיע השבוע רק למקום השמיני.

בגזרת החדשה, התאוששות קלה בנתוני הרייטינג של "אולפן שישי" ביום שישי, שהצליח להיכנס השבוע למקום העשירי בטבלה, עם 18.8% רייטינג.

אבל הסיפור של השבוע שייך קודם כל למי שלא הצליחה להיכנס כלל לטבלה, תוכנית הגמר של הריאליטי "היפה והחנון" בערוץ 10, "פספסה" את העשירייה בעשירית האחוז (18.7%), ולמרות רייטינג נאה ותחילתו של באזז לתוכנית למדי במשך העונה, ניתן להניח שבערוץ 10, שנעדר השבוע מהטבלה, קיוו להיכנס לפחות לעשירייה השבועית עם תוכנית הגמר.

בגזרת החדשות סוגרת חברת החדשות של ערוץ 2 שבוע עתיר בחדשות וברייטינג, ומכניסה לעשירייה גם את מהדורות אמצע השבוע (ממוצע), וכן את מהדורת שישי ומוצ"ש.

במאזן הכוחות בין זכייניות ערוץ 2, מצליחה רשת השבוע להכניס 4 תוכניות לעשירייה השבועית, לעומת שלוש של קשת, מהן כאמור שתיים של "האח הגדול".

עוד מפליטי טבלת הרייטינג השבוע: משדרי הספורט. גם משחק הכדורגל בין מכבי חיפה למכבי תל-אביב (16.4%) וגם משחק הכדורסל בין מכבי תל-אביב לאבלינו (14.8%), נותרו השבוע מחוץ לעשירייה. למרות זאת, בערוץ 10 יכולים להיות מרוצים מהרייטינג של משחק הכדורגל, שבגיע אחרי מספר שבועות של רייטינג חד-ספרתי.