רופרט מרדוק: "אובמה יהרוס את הכלכלה האמריקנית; הבטחתו להעניק החזרי מס ל-95% מהאמריקנים היא זבל"

בראיון ל"וול סטריט ג'ורנל" אמר איל המדיה: "אובמה לא מנוסה בשום דבר פרט לסטייל ולזוהר. כולו ראווה ופעלולים, כולל קשרים עם טרוריסטים וקבוצות איסלמיות" ; דעה/ דורון אביגד: מגדלי התאומים של אובמה

רופרט מרדוק, איל המדיה ויו"ר חברת ניוז קורפ, אומר שהפתרונות הכלכליים של הנשיא המיועד ברק אובמה הם "מטורפים", ומדיניות המס שלו לחלוטין אינה הגיונית.

"התוכנית של אובמה לשגר החזרי מס לרוב האמריקנים ולהעלות את המסים לאנשים שמרוויחים מעל 250 אלף דולר בשנה אינה ריאלית", קבע מרדוק בראיון שהעניק ל"וול סטריט ג'ורנל", תחת הכותרת "ברק אובמה יחמיר את המשבר".

מרדוק קבע שהבטחתו של אובמה להעניק החזרי מס ל-95% מן האמריקנים היא "זבל". בראיון אמר כי הסגנון החריף שבו הוא נוקט נועד לגרום ל"בוחרים הגיוניים בארה"ב להבין שארה"ב תיהרס על-ידי מאחז העיניים הגדול, אובמה". הראיון עם מרדוק נערך לפני יום הבחירות.

"40% מהאמריקנים אינם משלמים מס, אז איך אפשר להעניק להם הפחתת מס?", שאל מרדוק, "ואם נותנים להם את המחאת הרווחה שהוא הבטיח, מענק של 500 דולר שרובו ייעלם מהר מאוד, זה לא הולך לשנות את הכלכלה".

לדברי מרדוק, אובמה מנותק מהמציאות ברוב האג'נדה שלו, בגלל השורה התחתונה - "הוא לא מנוסה בשום דבר פרט לסטייל ולזוהר. כולו ראווה ופעלולים, כולל קשרים עם טרוריסטים וקבוצות מחתרת איסלמיות". מרדוק אף הוסיף ואמר, "כפי ששרה פיילין אומרת, הוא פשוט מסוכן".

מרדוק דחה את ההערכות שהבחירות שהיו יוכלו לשמש כ"מנתק זרם" לגבי המשבר הנוכחי של אמון שוקי ההון. "במידה מסוימת, זה מעבר ליכולתם של הפוליטיקאים", הוא אמר, "אתם תגלו שהפוליטיקאים מוגבלים מאוד במה שהם יכולים לעשות. הם יכולים להחריף מצב, אך לא לסיים אותו".