רשת שופרסל תוריד ב-10% את מחירי הלחם בפיקוח

זאת בהמשך להודעת התמ"ת כי הוא שוקל להוריד את מחיר הלחם בפיקוח עקב ירידת מחירי החיטה ; אפי רוזנהויז: "שופרסל רואה אחריות ציבורית בהורדת מחירי הלחם בפיקוח, מתוך רגישות ללקוחותינו במוצר בסיסי"

בהמשך להודעתו של משרד התמ"ת, כי הוא שוקל להוריד את מחיר הלחם בפיקוח עקב ירידת מחירי החיטה בבורסות בעולם, הודיעה היום (א') רשת שופרסל , כי בכוונתה להוריד את המחיר ב-10%.

לדברי אפי רוזנהויז מנכ"ל שופרסל: "שופרסל רואה אחריות ציבורית בהורדת מחירי הלחם בפיקוח. הבחירה בצעד זה הינה מתוך רגישות לקהל לקוחותינו במוצר הכי בסיסי". עוד הוסיף רוזנהויז כי "מחירי הלחם בפיקוח יורדים ב-10% החל ממחר בכל הפורמטים של רשת שופרסל: ביג, דיל ושלי. אנו מזמינים אחרים להצטרף למהלך לטובת העם כולו".

הלחם בפיקוח נמצא בתקופה האחרונה בכותרות. לאחר שמחירו עלה מספר פעמים בתקופה האחרונה תוך מאבקים בין משרד התמ"ת לאירגוני האופים, ההודעה של משרד התמ"ת מהווה מערכה נוספת.

ארגוני האופים מתנגדים לרעיון ומאיימים בתביעה בטענה כי לאורך זמן הם הפסידו סכומי כסף גדולים מאחר והעלאות המחיר הקודמות לא הדביקו את עליות המחיר של החיטה בעולם בשנה האחרונה. ההכרעה תתקבל בקרוב בוועדת המחירים הבינמשרדית של משרד האוצר.

נזכיר כי ביולי 2007 מחירי הלחם עלו בשיעור של 12.5% ובאפריל האחרון עלו ב-4%.