אוליצקי תובעת 5 מיליון שקל מחברת חוצה ישראל: מסרבת לשלם על עבודות שביצענו

חברת אוליצקי עבודות עפר, שזכתה במכרז לביצוע עבודות במקטע רבדים של כביש 6, טוענת כי למרות שחלף זמן רב מאז סיימה את העבודות - חוצה ישראל מסרבת להעביר לה את הכספים, גם כאלה שאינם שנויים במחלוקת

חברת אוליצקי עבודות עפר, כבישים ופיתוח תובעת בבית המשפט המחוזי בתל-אביב כ-5 מיליון שקל מהחברה הממשלתית חוצה ישראל, מקימת כביש 6, בטענה כי היא מסרבת לשלם לה כספים עבור עבודות שביצעה ב-2006.

באמצעות עו"ד עופר דורון ממשרד כהן, בן-נר, דורון ושות' טוענת אוליצקי, כי היא זכתה במכרז לביצוע עבודות ותשתית במקטע רבדים של כביש 6, בין מחלף שורק לבין כפר מנחם. ואולם, לטענתה, למרות שחלף זמן ארוך מאז סיימה את העבודות, מסרבת חוצה ישראל להעביר לה את הכספים, גם כאלה שאינם שנויים במחלוקת, וזאת העלאת טענות, המשתנות חדשות לבקרים, שכל מטרתן "לאפס" לכאורה את יתרת התמורה המגיעה לאוליצקי.

לטענת אוליצקי, אחרי שחוצה ישראל הכירה ביתרת חובה כלפיה, היא החלה להעלות טענות קיזוז שונות ומשונות, בגין נזקים או תשלומים שנגרמו לה כביכול בעקבות העבודות, על אף שחלקן התייחסו בכלל לפרויקטים אחרים, שלא ניתן לקזז בגינם.

אוליצקי מציינת כי בינה לבין חוצה ישראל נטושה מחלוקת בהיקף של למעלה מ-100 מיליון שקל ביחס לעבודות שביצעה מאוחר יותר בפרויקט המקטע הדרומי של כביש 6, "ואין זה מן הנמנע שסירובה של הנתבעת להעביר לידי אוליצקי את הכספים המגיעים לה בפרויקט זה, נובע גם מרצון להפעיל לחץ על התובעת להקטין את דרישותיה הכספיות בגין הפרויקט המאוחר". טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א. 2174/08).