לידיעת הגולשים העצלנים: אתר iSpeech מאפשר לכם לשמוע את הכתוב

וגם: השירות החדש Pluck on Demand מציע לבעלי אתרים ובלוגרים להציף את האתר שלהם בתוכן רלבנטי נוסף, המגיע ממקורות אחרים ברשת כגון אנציקלופדיית בריטניקה או בלוגים מובילים

1 טקסט מדבר

לכל הגולשים שמתעצלים לקרוא טקסטים באינטרנט, או סטודנטים שמתקשים לקרוא ולהתרכז לאורך זמן רב, אתר חדש - הקרוי iSpeech ((ispeech.org מציע פיתרון הולם. האתר מציע למשתמשים שירות תרגום של טקסטים כתובים, בין אם מדובר בבלוג, קובץ PDF או כתבה, לקטע אודיו (מעין פודקאסט), בקליק אחד ובתוך מספר שניות. כך, משתמשים יכולים להאזין לקטע הרצוי במקום לקרוא אותו, ואף להתקין אותו על נגן המוזיקה שלהם או על מכשיר המובייל האישי ולהאזין לו בזמנם החופשי ובמקום המתאים להם. משתמשים יכולים גם לשים וידג'ט באתר או בבלוג שלהם, באמצעות העתקת קוד פשוט המוצע באתר, לעצב אותו כראות עיניהם ולאפשר לקוראיהם דרך אלטרנטיבית לצריכת התוכן.

2 LinkedIn משודרג

משתמשים שמחפשים אחר אפשרויות נטוורקינג ומעוניינים לדעת אילו קשרים שצברו לאורך הדרך עשויים לסייע להם בדרכם המקצועית, יכולים לבקר באתר חדש שנקרא Dex ((dexapp.cpm המציע למשתמשים רשומים שירות CRM (מערכת לניהול לקוחות) שמתיימרת לסייע להם בכך. הסיוע מתבצע באמצעות שני מאפיינים עיקריים: המערכת מנתחת את אנשי הקשר שיש למשתמש, בין אם באאוטלוק ובין אם ברשת העסקית LinkedIn, באופן שמאפשר למשתמש לדעת אילו קשרים יותר חשובים עבורו במונחים של הזדמנויות עתידיות, ומסייע לו לטפח את הקשרים הללו באמצעות תזכורות. בנוסף, המשתמש יכול להשתמש במערכת CRM זו גם אם הוא עוזב את מקום עבודתו הנוכחי ובכך לא לאבד את קשריו העסקיים. כעת נמצא השירות בגרסת בטא סגורה אך בעתיד יוצע תמורת תשלום חודשי.

3 אתר כבקשתכם

משתמשים רבים מקימים אתר העוסק בתחום תוכן מסויים או מתחזקים בלוג, אולם לרוב הם נתקלים בבעיה ידועה: אין מספיק תכנים רלבנטיים שעשויים למשוך יותר מבקרים לאתר ולהגדיל את מקורות ההכנסה שלהם. השירות החדש Pluck on Demand ondemand.pluck.com)) מציע לבעלי אתרים ובלוגרים להציף את האתר שלהם בתוכן רלבנטי נוסף, המגיע ממקורות אחרים ברשת כגון אנציקלופדיית בריטניקה או בלוגים מובילים, באמצעות וידג'ט המותקן באתר שמפנה את הגולשים לתוכן נוסף אך משאיר אותם באתר המקורי. השירות מאנדקס את התוכן שמופיע באתר ומתאים אותו לתכנים אחרים ברשת, ומציע לאתרים גם וידג'ט המאפשר לגולשים להגיב ולדרג את התוכן. התכנים שמוזרמים לאתרים שישתמשו בשירות מלווים בפרסומות, כך שביכולתם של מפעילי האתרים גם להגדיל את מקורות ההכנסה שלהם.

4 שחמט ידידותי

אפליקציה חדשה למכשיר הסלולר הפופולרי iPhone, הקרוי Chess With Friends (newtoyinc.com/wp) מאפשרת למחזיקים במכשיר לשחק שחמט עם החברים שלהם. האפשרות לשחק את משחק המלכים ב-iPhone אינה חדשה, אך האפליקציה הזו מאפשרת למשתמשים לשחק עם חברים שנמצאים ברשימת אנשי הקשר שלהם במכשיר הסלולר שלהם. האפליקציה מאפשרת גם לשחק משחק אחד שנמשך בכמה מקטעים, כאשר כל משתמש יכול לעשות את הצעד שלו בזמנו הפנוי, ובכך למשוך יותר משתמשים שנמנעים מלשחק את המשחק בשל העובדה שהוא יכול להתמשך מספר שעות טובות.