חד אסף מנסה להרגיע: מוציאה את העובדים בעכו לחופשה מרוכזת ומחזירה מחופשה את העובדים בקרית גת

העובדים במפעל בעכו יחזרו לעבוד לאחר חופשה מרוכזת של שבועיים ; לחופשה באורך זהה יצאו הפועלים במפעל התכת המתכות שבקרית הפלדה בעכו

חברת חד אסף הודיעה לבורסה כי החל מהיום (א') יחזור מפעל הערגול שלה השוכן בקרית גת לעבוד במתכונת מלאה ועובדיו יוחזרו לעבודה סדורה. זאת לאחר שהעבודה במפעל הופסקה למשך כשבועיים שבה יצאו עובדי המפעל לחופשה מרוכזת בתשלום.

בכך, מרגיעה במעט החברה את ציבור המשקיעים והעובדים מפיטורי עובדים עקב ההאטה בביקוש למתכות.

עוד הוסיפו בחברה כי החל מהיום יוצאים עובדי מפעל ההתכה של החברה השוכן בקרית הפלדה בעכו לחופשה מרוכזת בת שבועיים שתסתיים ב-30 בנובמבר. מפעל ההתכה, אשר מספק את כל תוצרתו למפעל הערגול של החברה, המשיך לפעול באופן מלא במהלך החופשה המרוכזת בתקופת החגים ובמהלך תקופת ההשבתה של מפעל הערגול.

בחד אסף הדגישו כי בגלל שהמפעל בעכו המשיך בעבודתו בתקופת החופשה, מלאי חומרי הגלם הדרוש להפעלתו הסדירה של מפעל הערגול הינו מספק באופן המאפשר הפסקת ייצור במפעל ההתכה של החברה למשך שבועיים כאמור לעיל, במסגרתם מתכננת החברה לבצע במפעל עבודות אחזקה תקופתיות.

בחברה אמרו כי במהלך תקופת השבתת מפעל ההתכה כאמור, מתוכננים עובדי המפעל, בין היתר, לצאת לנופש מרוכז מטעם החברה אשר תוכנן מראש ובסיומה ישובו לעבודה סדורה במתכונת רגילה.