ארנון טיברג ימונה ליו"ר סוכנות סמל"ת יבואנית פיאט - ועשוי לנהל את החברה בפועל

טיברג שימש בין השנים 1990 ו-1997 כמנכ"ל קבוצת סמל"ת בטרם מונה למנכ"ל "דלתא גליל"

ארנון טיברג ימונה ליו"ר סוכנות סמל"ת, יבואנית פיאט, ועשוי לנהל את החברה בפועל. טיברג, יליד 1944, שימש בין השנים 1990 ו-1997 כמנכ"ל קבוצת סמל"ת בטרם מונה למנכ"ל "דלתא גליל ".

את דרכו במשק החל טיברג בהתאחדות התעשיינים ואף כיהן כמנכ"ל ההתאחדות בין השנים 1982-1990, תחת הנשיאים אלי הורביץ ודב לאוטמן. במסגרת תפקידו כמנכ"ל, היה פעיל בגיבוש תכנית הייצוב הכלכלי של שנת 1985, יחד עם הממשלה וההסתדרות. טיברג זכה להצלחה רבה בניהול "דלתא גליל" והוביל את החברה לארגון מחדש, להתרחבות בחו"ל והנפקה בנאסד"ק.

עדין לא ברור מה יהיה תפקידו המעשי בחברה. כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס" לפני כחודש, המנכ"ל הנוכחי של סמל"ת, דורון ודאי, צפוי לעבור לנהל את פעילות ייבוא הרכב המתגבשת של קונצרן אי.די.בי, בדגש על ייבוא כלי רכב מסין.

טיברג עשוי להוביל את המהלך להכנסת שותף אסטרטגי בקבוצת סמל"ת. דיונים בנושא נוהלו עד לאחרונה עם קבוצת "מאיר" אולם לאחרונה לא חלה התקדמות בכיוון, בין השאר בשל המצב אליו נקלע ענף הרכב.

חברת סמל"ת הודיעה בתגובה כי נושא שיתוף הפעולה עם יבואן רכב אחר שעליו דובר בתקופה האחרונה ירד מהפרק. החברה אישרה את מינויו של ארנון טיברג לתפקיד של יו"ר ושותף פעיל.