ביהמ"ש למוני הראל ואלי טביב: חשפו את הקשר העסקי ביניכם

אגודת הפועל כפר-סבא ביקשה צו לגילוי המסמכים וצו מניעה נגד העברת הקבוצה, עד שהבעלים לשעבר יגלה מה נעשה עם הכסף מהעברת לוז, דה סילבה, יבואה וידין להפועל ת"א: "טביב ויתר על הנכסים שלנו"

אגודת הפועל כפר-סבא, באמצעות עו"ד פנינה זיידנברג, הגישה ביום חמישי בקשה לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה לגילוי מסמכים ולצו מניעה כנגד חברת הניהול של הפועל כפר-סבא, נגד אלי טביב, הפועל ת"א ומוני הראל.

בבקשה, שאושרה על-ידי השופטת הילה גרסטל, מבקשת האגודה צו מניעה על העברת זכויות הניהול של הפועל כפר-סבא לאיתן ספיר, עד שתהיה בידיהם גישה לכל החוזים, ההסכמים והתכתובות בין טביב, הראל והפועל תל-אביב בנוגע להעברת בן לוז, דגלאס דה סילבה, סמואל יבואה ואביחי ידין לקבוצה.

משמעות הבקשה כפולה: מעבר לכך שכפר-סבא לא יכולה לעבור כעת לידיו של ספיר, היא מאריכה את מועד תחילת תקופת הצינון של טביב שנה לפי תקנון ההתאחדות כבעלים של קבוצה שעובר להיות בעלים של קבוצה אחרת.

עו"ד זיידנברג אמרה היום (א') לאתר ספורט 5: "אנחנו לא יודעים איך טביב מתוגמל על-ידי הפועל תל-אביב על העברת השחקנים, האם מדובר בכסף או בדרך אחרת? לטביב יש התחייבות בחוזה מול האגודה לשמור על ספרים פתוחים ולא להסתיר מידע".

"בנוסף טביב התחייב לעשות הכל כדי שהקבוצה תישאר בליגת העל. בעצם העברת השחקנים להפועל תל-אביב ויתור על הנכסים העיקריים של הקבוצה, יש בעצם הפרת חוזה שלו ופעולה בניגוד לאינטרסים של הפועל כפר-סבא".

"מאחר והפועל תל-אביב היא צד בעסקה, אנחנו דורשים ממנה גילוי של כל המסמכים, אם קיימים כאלה. יש קשר עסקי לכאורה בין טביב להראל ולאגודה יש זכות להבין איך ולאיפה הועברו כספים".

גבי קצרה, מנכ"לה לשעבר של הפועל כפר-סבא, אמר היום לאתר ספורט 5: "נתמודד עם זה בביהמ"ש". את תגובתו של מוני הראל לא ניתן היה להשיג.