עלות שכרו של צביקה שרף בנבחרת ישראל בכדורסל תשודרג לכ-270 אלף שקל בשנה

ארגון מאמני הכדורסל ואיגוד הכדורסל הגיעו להסכם מסגרת לשיפור התנאים של מאמני הנבחרות: בשנתיים הראשונות השכר יעלה ב-8.5%, בשנה השלישית והרביעית ב-9%, ובשנה החמישית (2012) ב-10%

ארגון מאמני הכדורסל ואיגוד הכדורסל הגיעו להסכם מסגרת לשיפור תנאי העבודה של מאמני הנבחרות. גולת הכותרת של ההסכם היא שדרוג שכר המאמנים ב-45% בתוך חמש שנים. כן הוסכם שהמאמנים יועסקו בחוזה עבודה אישי, יופרשו כספים לקרנות הפנסיה, הם יצברו וותק ויהיו זכאים לפיצויי פיטורים. אגב, המצב כיום הוא שהמאמנים מועסקים בחוזי משימה ואינם זכאים לדמי הבראה, ימי חופשה והחזר הוצאות נסיעה.

כיום נגזר שכר המאמנים באופן מדורג משכרו של המשתכר הבכיר, מאמן הנבחרת הלאומית צביקה שרף, שעלות שכרו היא כ-250 אלף שקלים בשנה. על פי ההסכם החדש, מה-1 בינואר 2008 (רטרואקטיבית), ובשנתיים הראשונות, השכר יעלה ב-8.5%, בשנה השלישית והרביעית הוא יעלה ב-9%, ובשנה החמישית (2012) ב-10% נוספים.

משמעות המידית היא שעלות שכרו השנתית של שרף תעלה לכ-270 אלף שקלים. שרף, המשמש כיו"ר ארגון המאמנים, מסר: "אחרי 60 שנה יזכו מאמני הכדורסל המועסקים באיגוד לתנאי עבודה שכל עובד שכיר במשק זכאי להם וגם לתמורה הולמת".

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט