הערכות: מינויו של דוד קמיניץ למנכ"ל ישראכרט לא ייצא לפועל - בגלל מחלוקת על תנאי העסקה

המחלוקות - עם בנק הפועלים, שסירב להגיב ; יצוין כי הבנק מעולם לא הוציא הודעה רשמית על מינויו הצפוי של קמיניץ ; קמיניץ: "אתם לא מצפים באמת שאתן תגובה; כשיהיה לי מה להגיד, אגיד"

חילוקי דעות בין בנק הפועלים לדוד קמיניץ על תנאי ההעסקה שלו כמנכ"ל ישראכרט עשויים למנוע את כניסתו לתפקיד - כך נודע ל"גלובס". הערכות כי מינויו של קמיניץ עשוי להתבטל "בסבירות גבוהה" ובמקרה זה יחפש בנק הפועלים מנכ"ל חדש במקום חיים קרופסקי.

יו"ר בנק הפועלים הוא דני דנקנר ויו"ר ישראכרט היא אירית איזקסון. בנק הפועלים סירב להגיב. יצוין כי הבנק מעולם לא הוציא הודעה רשמית על מינויו הצפוי של קמיניץ. קמיניץ עצמו הגיב בבוטות לשאלות בעניין ואמר כי "אתם לא מצפים באמת שאתן תגובה, כשיהיה לי מה להגיד, אגיד".

קמיניץ, הנחשב למנכ"ל משימתי ונוקשה, סיים לאחרונה את תפקיד מנכ"ל חברת הכבלים הוט, חברה הסובלת מבעיית שירות לקוחות קשה. עם זאת כניסתו לתפקיד מנכ"ל ישראכרט שסוכמה כבר לפני חודשיים, התעכבה. קרופסקי כיהן בתפקידו מאז 1995. ובבנק הפועלים חיפשו לו מחליף מאז אוגוסט 2007 וכעת נראה שיצטרכו לחפש שוב. מתוך הבנק לא נמצא מחליף ולכן נבחנה בעבר מועמדותם של מנהלים מבחוץ כמו בועז צ'צ'יק, מנכ"ל כאל ואיריס בק, לשעבר סמנכ"לית השיווק של פרטנר.

בשנים האחרונות נחשבה ישראכרט לחברה מחוסרת יוזמה ועייפה. ישראכרט לא הצליחה להיות גורם משמעותי בשוק האשראי החוץ בנקאי והכוונה של דנקנר היא כי המנכ"ל החדש "יעיר את החברה ויזעזע אותה", יעסוק בהגדלת נתח השוק שלה באשראי חוץ בנקאי קמעונאי ועסקי ובהתרחבות בפעילות הבינלאומית.

תשלובת ישראכרט, היא חברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל ונמצאת בבעלות מלאה של בנק הפועלים. לחברה היה בשלושת הרבעונים הראשונים של 2008 מחזור עסקאות של 58.4 מיליארד שקל כשהרווח עמד על 195 מיליון שקל. ההון העצמי של ישראכרט הוא 1.1 מיליארד שקל והכנסותיה עמדו מראשית השנה על 1.2 מיליארד שקל.