נמשכת ההתקוטטות על המשחק המרכזי: ביהמ"ש סירב לבטל את העיקולים על ערוץ 10

בבקשה שהוגשה טען ערוץ 10 כי עוקלו לו כספים החורגים מהסכום שנקבע ע"י ביהמ"ש - 7.5 מיליון שקל ; השופט קיבל את טענת ההתאחדות לפיה מדובר ב"ניסיון בלתי ראוי שכוונתו לזרות מלח בעיני ביהמ"ש"

ההתאחדות לכדורגל וערוץ 10 ממשיכים להתקוטט בבית המשפט. היום דחה המחוזי בת"א את בקשת הערוץ להסיר את העיקולים שהוטלו על כספיו בעקבות המחלוקת עם ההתאחדות לכדורגל. כזכור, העיקולים הוטלו בשל אי העברת התמלוגים על שידור המשחק המרכזי של ליגת העל בימי שני.

בבקשה שהוגשה טען הערוץ שעוקלו לו כספים החורגים מהסכום שנקבע על ידי בית המשפט - 7.5 מיליון שקל. בפנייה נטען שהיקף העיקול הגיע ל-25 מיליון שקל, וזאת משום שההתאחדות לא וידאה את ערכם של הנכסים המעוקלים. על פי הערוץ, העיקול העודף גורם לקושי בתזרים המזומנים. מהבקשה עולה שערוץ 10 חייב לשלם לספקים שונים סכומי כסף גדולים החל מהיום, ובשל אי שחרור העיקולים הוא לא יוכל לעמוד בהם.

בתגובה לדברים טענה ההתאחדות בבית המשפט כי מדובר ב"ניסיון בלתי ראוי שכוונתו לזרות מלח בעיני בית המשפט ולתת את הרושם המוטעה כאילו ההתאחדות פעלה בניגוד להחלטה ועיקלה סכומים מעבר לסכומי העיקול אשר התיר לה".

השופט איתן אורנשטיין קיבל טענה זאת, והחליט לדחות את בקשת ערוץ 10.