מיזם ה-VOD של סלקום-בלוקבסטר צפוי להתפוצץ

ל"גלובס" נודע כי מחר (ב') אמורה להתקיים ישיבה נוספת שבה יוחלט אם ממשיכים את המו"מ או שמפסיקים את המגעים לאור הקשיים והערכות המצב של כל אחד מהצדדים

עסקת סלקום-בלוקבסטר נתקלת בקשיים רבים וגורמים המקורבים למשא ומתן מעריכים שכפי שהמצב נראה כרגע הסיכוי שהיא תממש הולך וקטן. ל"גלובס" נודע כי מחר (ב') אמורה להתקיים ישיבה נוספת שבה יוחלט אם ממשיכים את המו"מ או שמפסיקים את המגעים לאור הקשיים והערכות המצב של כל אחד מהצדדים.

במסגרת העסקה אמורים היו הצדדים להקים מיזם משותף לשידורי טלוויזיה ולשידורי וידאו לפי הזמנה (VOD).

העסקה אמורה הייתה לחבר בין האינטרסים של סלקום לתת מענה מהיר לכניסה של פרטנר לתחום השידורים באינטרנט, ומצד שני לאפשר לבלוקבסטר להסתייע בכוח שיווקי ובגורם אסטרטגי לקדם את התחום שבו היא מתמחה ולהכניס אותה לתחום הטלוויזיה והשידורים. אלא שככל שהתארך המו"מ בין הצדדים, נראה היה שהפערים ביניהם הולכים ומתרחבים כיוון שכל צד תפס את התחום בצורה אחרת.

סלקום רוצה להפוך לחברת מדיה ולהוביל את המיזם כך שישרת את האינטרסים שלה בעולם הסלולר ואילו בלוקבסטר רואה במיזם הזדמנות לכניסה רחבה לתחום הטלוויזיה, במיוחד לאור כניסת השידורים הטרטסטריאליים הדיגיטלים בקרוב (DTT), שיאפשר צפייה בערוצי בסיס עם ממיר מיוחד ובתשלום חד-פעמי.