מכבי ת"א תשחרר את אלטון בראון; עלות ההרפתקה: 50 אלף דולר

הסנטר שצורף לפני שלושה וחצי שבועות חתום עד סוף העונה, ועלות שכרו החודשית היא 50 אלף דולר ; הוא שותף רק בשלושה משחקים, משום שלטענת הקבוצה לא הגיע בכושר משחק מלא ; בראון הוא השחקן השלישי שישוחרר

"מכבי ת"א מנהלת מו"מ עם אלטון בראון על הפסקת ההתקשרות איתו. השחקן לא יצא לגרמניה ביום ראשון". זאת לשון ההודעה שפרסמה הבוקר סגנית האלופה בתגובה לפרסומים על כוונתה לשחרר את הסנטר שהגיע לקבוצה רק לפני שלושה וחצי שבועות. שכרו של בראון מוערך ב-50 אלף דולר בחודש. בראון חתם על חוזה עד סוף העונה, אולם ככל הנראה בחוזהו יש סעיף שחרור אחרי חודש.

בראון (25, 2.06 מ'), שהיה שותף בעונה שעברה לאליפות עם הפועל חולון ורשם במדיה ממוצעים של 13.1 נק' ו-5.4 ריב' ב-16 דקות משחק, הספיק לשחק רק שלושה משחקים במדי מכבי: במשחק הנצחון שלה על לה-מאן ביורוליג, בהפסד לבני השרון בליגה ובהדחה מהגביע על ידי נהריה.

בקבוצה טוענים שבראון הגיע לישראל בכושר משחק לא מספק, ולכן הוחלט על המהלך. זאת לאחר שבחודשיים האחרונים לפני החתימה הוא לא שיחק והמתין בבית להצעות מאירופה ומה-NBA. בראון הוא השחקן השלישי שתשחרר הקבוצה העונה אחרי רודני ווייט ואסטבן באטיסטה.