הקמפוס אקדמי אחוה שבשפלה הדרומית, בו לומדים למעלה מ-4,000 סטודנטים, השיק מערכת תקשורת בטכנולוגיית ה-IP telephony מתוצרת Avaya. המערכת, בהשקעה של כמיליון שקלים, יושמה על ידי מומחי חטיבת השרות של יבמ.
מערכת התקשורת החדשה, מספקת תשתיות הדרושות לניהול שיחות ועידה בהיקפים רחבים וגמישים.
המערכת תאפשר בקרה ויכולת ניהול של כל שיחות המתקיימות בקמפוס כגון מידע על כמה סטודנטים ממתינים למענה, ניתוב פניות, שעות עומס למען קיצור זמן ההמתנה ועוד.
ד"ר זיו חורב, מנכ"ל המכללה האקדמית בקמפוס אחוה, אמר: "המערכה החדשה אשר יושמה על ידי יבמ תאפשר לקמפוס לייעל את תקשורת הפנים והחוץ, לשפר כושר מכירה וחשוב מכל, לשפר את השרות שאנו נותנים לסטודנט ולסגל ההוראה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.