כשרים למהדרין: אל-על תפעיל בקרוב טיסות לניו-יורק לחרדים בלבד

מזה מספר שנים מוכרת אל-על לחרדים טיסות ייעודיות לקייב ; בטיסות, שכל מושביהן נמכרים מראש ע"י סיטונאי התיירות החרדיים, יש הפרדה מלאה בין המינים, לא מוקרנים סרטים, המזון בכשרות מחמירה והצוות אינו כולל נשים

האם אל-על תפעיל בקרוב טיסות כשרות למהדרין? סיטונאי תיירות חרדיים מנהלים מגעים עם אל-על לרכישת טיסות לניו-יורק, שייועדו אך ורק לציבור החרדי ויפעלו בפסח ובתקופת החגים בהתאם לדרישות הצניעות של המגזר.

מזה מספר שנים מוכרת אל-על לציבור החרדי טיסות ייעודיות לקייב. בטיסות, שכל מושביהן נמכרים מראש על-ידי סיטונאי התיירות החרדיים, מתקיימת הפרדה מלאה בין המינים, לא מוקרנים כלל סרטים, מוגש מזון בכשרות מחמירה, וצוות הדיילים אינו כולל נשים.

מנכ"ל אל-על, חיים רומנו, אמר ל"גלובס" כי אם הסיטונאים החרדיים יתחייבו לרכוש את כל המושבים בטיסות, תיענה אל-על לבקשה. "כפי שבעבר מכרנו טיסה ליפן לוועד עובדי בנק לאומי ונענינו לבקשתם לשירות מיוחד בטיסה, כך גם במקרה זה.

מבחינתנו אין שום בעיה לעמוד בכללים שיציב המגזר כל עוד הם סבירים. אין לנו גם בעיה שהסיטונאים הם שיקבעו את סדר הישיבה במטוס כך שיתאים לדרישות הצניעות, אולם חשוב לי להדגיש שאם על המטוס יהיה ולו נוסע חילוני אחד שיבקש שירות רגיל - אל-על תיענה לבקשתו, והטיסה תהפוך לטיסה רגילה לכל דבר ועניין. אנחנו מוכרים את הטיסה במחיר מלא".