דודו טופז פתח עצומה בתפוז: לא לחתום על הפסקת אש בלי התחייבות להחזרת גלעד שליט

טופז בבלוג שלו בתפוז: "אם יהיו בידי די חתימות ולא מספר מביש, אשלח דברים אלה בצירוף חתימותיכם למשרד ראש הממשלה עוד השבוע"

דודו טופז פתח, בשיתוף עם הנהלת תפוז, עצומה שבה הוא קורא שלא לחתום על שום הסכם עם החמאס מבלי שייכלל בהסכם סעיף האומר במפורש כי החזרתו של גלעד שליט היא תנאי שאינו ניתן למיקוח להפסקת אש.

"אני מכניס את שמי כראשון ברשימה ואת שמות כל אלה שצירפו את הסכמתם להיכלל בין התומכים מיד אחריי. תבורכו. אני מאמין בכל ליבי שאנחנו עושים את המעשה הנכון. במידה ומשפחת שליט מעונינת להצטרף אלינו אשמח אם ייצרו איתי קשר", כתב טופז בבלוג שלו בתפוז.

"כמו כן אני קורא לכל החברים בכל העמותות האחרות שהוקמו למען גלעד שליט אלינו. בואו נקים גוף אחד גדול ונאסוף אלפי חתימות ואולי עשרות אלפים. ואני מתחייב, באופן אישי, להעבירן לאלה שרוצים שנבחר בהם בעוד פחות מחודש ימים", הוסיף.

לפני 3 ימים כתב טופז בבלוג: "אני קורא מכאן בכל כוח השפעתי לראש הממשלה ולכל אלה שבעוד פחות מחודש ימים נבחר בהם - אל תחתמו על שום הסכם עם חמאס ללא שחרורו של גלעד שליט!!! גם אם יבטיחו הפסקת קסאמים. גם אם יבטיחו הפסקת אספקת נשק לעזה. ללא החזרתו של גלעד שליט הביתה לחיק משפחתו - אל תחתמו על שום הסכם!".

טופז הוסיף: "אם יהיו בידי די חתימות ולא מספר מביש אשלח דברים אלה בצירוף חתימותיכם למשרד רה"מ עוד השבוע".