רמון קלדרון התפטר מנשיאות ריאל מדריד

בעקבות זיוף של תוצאות הצבעה באסיפה הכללית, החליט הנשיא להניח את המפתחות ; מחירי הכרטיסים למשחק הצ'מפיונס מול ליברפול יהיו היקרים בכל הזמנים ; רפא בניטז דחה הצעה להארכת חוזה בקבוצה האנגלית

אחרי שנתיים וחצי בלבד בתפקיד, רמון קלדרון התפטר היום (ו') בצהריים מתפקידו כנשיא ריאל מדריד, בעקבות לחץ כבד מצד אסיפת המועדון, לאחר חשיפת ה"מארקה" על הצבעות לא חוקיות שאירגן.

מוקדם יותר היום, ביקש הנשיא לשמור על עמדתו ולהכריז על הקדמת הבחירות לראשות המועדון לחודש יוני, אבל מכבש הלחצים עשה את שלו והוא נאלץ להודיע על התפטרותו.
כזכור, ב"מארקה" נחשף השבוע כי קלדרון הורה למספר אנשים שאינם בעלי זכות הצבעה, ביניהם כמה קרובי משפחתו, לתמוך בו באסיפת המועדון שבה הצביעו על תקציב הקבוצה. מלבד זאת, כ-200 חברי מועדון טענו כי מנעו מהם להיכנס לאותה אסיפה וליטול חלק בהצבעה.

קלדרון ניסה להכחיש קשר לפרסומים, נשבע שאינו יודע דבר, קרא למצות את הדין עם אותם מצביעים ואף פיטר שניים מחברי ההנהלה, שלטענתו היו אחראים למחדל. אולם פרסום צילומים של אותם מעורבים ועדותו המפלילה של אחד מהם לא הותירו ספק באשר למעורבותו של עורך הדין בן ה-57.

סגן הנשיא, ויסנטה בולודה, יחליף את קלדרון עד תום העונה. בחודש יוני יתקיימו בחירות כלליות, שלאחריהן יתמנה נשיא קבוע לקבוצה.

מחיר כרטיס: 880 אירו. מזל שמקבלים צעיף מתנה

בתוך כך, ריאל הודיעה אתמול כי הכרטיסים למשחק הצ'מפיונס ליג שלה ב-25 בפברואר מול ליברפול יהיו היקרים בכל הזמנים, כאשר הכרטיס היקר ביותר יעלה 880 אירו. מלבד צפייה במשחק, יקבלו רוכשי הכרטיסים האקסקלוסיביים ארוחה מפוארת וצעיף של הקבוצה.

קבוצת הכדורגל הספרדית רשמה אשתקד עלייה של 23% בהכנסות ממשחקיה הביתיים בסנטיאגו ברנבאו, והשנה צופים במועדון עלייה נוספת של 9%. ריאל וליברפול הן שתי הקבוצות המעוטרות ביותר בתולדות מפע לי גביע אירופה לאלופות - שתיהן זכו יחד 14 פעמים בליגת האלופות ובגביע האלופות.

מי מתערב לבניטז?

מאמן ליברפול, רפא בניטז, דחה היום הצעה מצד הבעלים האמריקנים של הקבוצה, ג'ורג' ג'ילט וטום היקס, להאריך את חוזהו במועדון. הספרדי טען כי לא הסכום הכספי שהוצע לו הוא זה שגרם לו לדחות את ההצעה, אלא העובדה שבמועדון לא יכולים להבטיח לו חופש פעולה מלא בכל הקשור להחלטות המקצועיות.

"בעלי הבית חושבים שהתוצאות שמשיג המאמן צריכות להיבחן על-ידי המנכ"ל", אמר בניטז ל"ליברפול אקו", אבל יש לי הרבה ניסיון בכדורגל וכל עוד אין מעליי מנהל טכני, אני חושב שההחלטות בנושאי כדורגל צריכות להיות שלי בלבד". המנכ"ל של ליברפול הוא ריק פרי.

עם זאת, בניטז הדגיש כי יחסיו עם היקס וג'ילט טובים, וכי הוא ימשיך להתמקד במטרות של הקבוצה - לזכות בכל התארים האפשריים העונה.

כזכור, בעונה הקודמת שקלו היקס וג'ילט להחליף את בניטז ואף הציעו את משרת מאמן ליברפול ליורגן קלינסמן הגרמני, אך האחרון חתם בסופו של דבר בבאיירן מינכן.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט