סדרת טלוויזיה של חיים בוזגלו היא היקרה שנעשתה בארץ

הסדרה "לחיות מחדש" היא דרמה המספרת את סיפור עלייתה של אוניית המעפילים הראשונה שהגיעה לחופי ישראל ממרוקו בשנת 1947 ובה היה גם אביו של בוזגלו

"Reviver", סדרת הטלוויזיה היקרה ביותר בתולדות ישראל, בבימויו של חיים בוזגלו, תוצג החודש (ב-22 בינואר) לראשונה, בבכורה עולמית שתיערך בפסטיבל הטלוויזיה FIPA היוקרתי בצרפת. בעתיד הקרוב תשודר הסדרה בערוץ הראשון.

הסדרה ("לחיות מחדש", בעברית) בת שישה פרקים, שעלות הפקתה עומדת על כ-5 מיליון יורו, הינה קו-פרודוקציה ישראלית-צרפתית, של חיים בוזגלו הפקות ("פול מון פרודקשן") ו"נלקה פילם" מצרפת, בשיתוף הערוץ הראשון ורשת ארטה. הסדרה תוקרן בפסטיבל במסגרת קטגוריית "מבט אל היצירה בצרפת".

"לחיות מחדש" היא דרמה עלילתית המספרת את סיפור עלייתה של אוניית המעפילים יהודה הלוי, האונייה הראשונה שהגיעה לחופי ישראל ממרוקו בשנת 1947. באונייה זו עלה ארצה אביו של בוזגלו.

בסדרה מככבים עשרות שחקנים מישראל ומצרפת, ביניהם לירון לבו, שמיל בן-ארי, לירז צ'רכי, הנרי דוד, אלברט אילוז, חיים זנאתי, ג'וליה לוי בוקן, ג'יל בן דוד, רפי אמזלג, אוולין הגואל, אריה צ'רנר, מארי-פרנס פיסייה, ברנארד קמפן, שרה פורסטייה, נאדיה פארס, ג'וסלין קיורין, מארק רושמאן, גרגורי פיטוסי, קלמו סיבוני וקטיה לבקוביץ'.