שר התקשורת אריאל אטיאס יככב בתעמולה של ש"ס לקראת הבחירות לכנסת

בש"ס מאשרים כי תוכניתם היא להציג את הישגי אטיאס בהפיכת משרד התקשורת לבעל אוריינטציה צרכנית ביסודה, זאת בניגוד לעבר שבו המשרד היה מונחה על-ידי כלכלנים

שר התקשורת, אריאל אטיאס, יככב בתשדירי ש"ס לקראת הבחירות לכנסת שייערכו בעוד שלושה שבועות. לדברי דובר המפלגה, רועי נחמנוביץ, בש"ס מאשרים היום (ג') כי תוכניתם היא להציג את הישגי אטיאס בהפיכת משרד התקשורת לבעל אוריינטציה צרכנית ביסודה, זאת בניגוד לעבר שבו המשרד היה משרד שמונחה על ידי כלכלנים.

בתשדירי התעמולה יככב אטיאס באופן אישי וידבר על ה"מהפכה הצרכנית" שעבר המשרד בתקופתו וידגיש את הרפורמות הצרכניות שנעשו. נחמנוביץ אמר ל"גלובס" כי האסטרטגיה של ש"ס היא להראות שבחירת המשרדים הכלכליים על ידי אלי ישי, יו"ר המפלגה, הוכיחה את עצמה ופעלה לטובת הציבור. לדבריו, גם ההישגים של ישי במשרד התמ"ת יבואו לידי ביטוי בקמפיין וכל זאת על מנת להדגיש שהפוקוס שנתנה המפלגה לכיסי האזרחים הביא תוצאות ולכן יופיע במרכז התעמולה.

בתשדיר שנחשף בחדשות ערוץ 2 אתמול שודר קטע המדגיש את המעבר לתוכניות חיוב על פי שנייה בסלולר תחת הסלוגן דיברת שנייה, שילמת שנייה. זאת בניגוד למה שהיה נהוג עד כה שהחיוב נעשה על פי מקטעים של 12 שניות. אלא שהרפורמה לא נעשתה בתקופתו של אטיאס והיא נקבעה עוד במארס 2004, בתקופתו של אהוד אולמרט כשר התקשורת. היישום החל בינואר 2009 וכתוצאה ממנו העלו חברות הסלולר את תעריפיהן ב-6%-7% באופן כמעט אחיד כדי להתמודד עם הירידה בהכנסות. מבחינתה של ש"ס, המציאות שונה והרפורמה נזקפת לזכותו של אטיאס.