חברת בזק ממשיכה, זו השנה השנייה, למתג את המתחם העגול בנמל-התעופה בן-גוריון, הנמצא בקומה השנייה מעל ה-DUTY FREE.
עלות העסקה עומדת על כמיליון שקל לשנה. מדובר במהלך פרסומי המאפשר לבזק חשיפה לכ-10 מיליון איש בשנה.
בזק תציב במקום שלטי ענק מתוך קמפיין החברה תחת הכותרת "הכי טוב בבית", בשילוב כיתובים שונים המותאמים לאירוע "השיבה הביתה".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.