בזק ממשיכה למתג את נתב"ג זו השנה השנייה בהשקעה של מיליון שקל

המהלך מאפשר לבזק חשיפה לכ-10 מיליון איש בשנה ; תציב בנתב"ג שלטי ענק מתוך קמפיין החברה תחת הכותרת "הכי טוב בבית", בשילוב כיתובים שונים המותאמים לאירוע "השיבה הביתה"

חברת בזק ממשיכה, זו השנה השנייה, למתג את המתחם העגול בנמל-התעופה בן-גוריון, הנמצא בקומה השנייה מעל ה-DUTY FREE.

עלות העסקה עומדת על כמיליון שקל לשנה. מדובר במהלך פרסומי המאפשר לבזק חשיפה לכ-10 מיליון איש בשנה.

בזק תציב במקום שלטי ענק מתוך קמפיין החברה תחת הכותרת "הכי טוב בבית", בשילוב כיתובים שונים המותאמים לאירוע "השיבה הביתה".