גבר שעזב את אשתו לטובת גבר יפצה אותה ב-175 אלף שקל

בית הדין שאל את הבעל: "מה פתאום בא לך להיות עם גבר? תלך לחפש שותף לדירה, בתור ידיד; למה ללכת לאתרי גאווה. יש גברים שמחפשים לחלק שכר דירה בלי מין"

בית הדין הרבני האזורי במרכז הארץ פסק פיצוי של 175 אלף שקל לאשה, שתבעה את בעלה, בטענה שהוא לא גילה לה כי הוא הומוסקסואל, ועזב אותה לטובת חיים משותפים עם גבר.

האשה טענה כי גילתה באינטרנט התכתבויות של בעלה עם גברים אחרים. לטענתה, נגרמה לה עוגמת נפש ועלבון על כך שהעדיף גברים. באת-כוחה, עו"ד אלינור ליבוביץ, טענה כי הבעל ידע על נטיותיו ההומוסקסואליות הרבה קודם למועד בו סיפר על כך, וכי למעשה, כבר בעבר הרחוק, בנעוריו, היתה לו התנסות הומוסקסואלית.

בית הדין השתכנע כי מדובר בנטיות מיניות, אליהן התוודע הבעל כבר בעבר. בית הדין שאל את הבעל, מדוע לא הלך לאשה אחרת ולמה בחר לעזוב לטובת גבר. לדברי בית הדין, "אדם שלא מסתדר עם אשה הולך עם אשה אחרת. לא בבת אחת שוברים את הכלים, אך ללכת לגבר בבת אחת, מהיכן בא לך הרעיון?"

בית הדין שאל את הבעל: "מה פתאום בא לך להיות עם גבר? תלך לחפש שותף לדירה, בתור ידיד, למה ללכת לאתרי גאווה. יש גברים שמחפשים לחלק שכ"ד בלי מין". הבעל, המיוצג בידי עו"ד עינת שיין, השיב כי ניסה לפנות לאורח חיים שונה, לאור מערכת יחסיו הלא טובים עם אשתו.

הצדדים הסכימו לקבל את המלצת בית הדין, לפיה הבעל יפצה את אשתו ב-175 אלף שקל.